Já jsem pročetl poslední dvě stránky a shledal jsem následující:
- má to problém s pamětí a řešením bude až 64bit XPLANE
- FMS si občas dělá co chce - ukončí let předčasně nebo naopak navede letadlo řízeně do země
- občas to shodí XPLANE, zřejmě v kombinaci s prvním bodem
Ale to bych ještě bral jako porodní bolesti nadějného modelu letadla.
Na dotaz jaké CI (Cost Index) se má použít, dal Filip odpověď, že jsou to důvěrné informace. S tím lze souhlasit, ale i kdyby si to vycucali z prstu tak ti lidi budou šťastní, že létají "reál". A cucat si to nemusí, nastavení CI bude natolik specifické na podmínkách, že hodit do placu nějakých pět čísel je možné IMHO zcela bez obav o vyzrazení toho hrozného tajemství
K poznámce (opět Filip), že pilot nadává, když jej nechá řídící vysoko, protože pak to nemůže při přiblížení ubrzdit bez speed brakes: pokud je mi známo, tak všeobecnou snahou v rámci šetření paliva (+ekologie) je udržet letadlo na vysoké hladině a pokud možno pak plynule sestoupit dolů. Naopak si myslím, že pokud řídící nařídí sestup na nízké hladiny dříve, než je to nutné, budou v kokpitu hryzat vzteky tužku, protože budou na firemní nástěnce na chvostu s ekonomikou letu.
Jestli to čte Radim nebo Rychlokvaška, ať to potvrdí nebo vyvrátí.
A abych nezapomněl na Ramzese: ano, je chybou XPLANE, že světla na zavřeném podvozku svítí skrz letadlo. Nicméně jsem přesvědčen, že ta světla v praxi zhasnou automaticky se zavíráním podvozku, bez ohledu na polohu přepínače v kopitu. Pochybuju, že by si někdo lajznul nechat trvale svítit nějaké halogeny v zavřené podvozkové šachtě. Takže pokud mám pravdu a Ramzes by to udělal podle reálu (jak by u Boeing Certified modelu měl), tak tento problém jemu ani tazateli vůbec nevznikne.
Nechci být hnidopych, ale prostě ve mně to prostě moc důvěry nevzbuzuje a tak radím - projděte si to fórum. |
|