| | | Wilco Airbus FMGC 30. 8. 2012 / 18:54 | |
| | Tak si jsem tu opět pro radu
Když si na modelu Airbus A318/319/320/321 od firmy Wilco chci nastavit trasu letu (dejme tomu třeba z LKPR do LKMT přes: VOZ,T45,BORAL,M748,BNO,HLV) zadám letiště vzletu a letiště přistání potom kliknu na F plan (flight plan) kde by se měli nastavit všechny body letu kliknu tedy na LKPR zvolím dráhu vzletu a pak mi tam naběhnout body, ale v žádném z nich není BOZ je tam jen VOZXXX atd. dá se to nějak zadat ručně ? Díky za případnou pomoc ... |
| |
|
| | | Wilco Airbus FMGC 30. 8. 2012 / 19:43 | |
| | Jaký BOZ?? Ty nejspíš myslíš VOZ.Není tam z jednoho prostého důvodu,letiště Praha-Ruzyně je vybaveno několika příletovými a odletovými traťěmi ty jsou zadány například ve formátu jak píšeš VOZXX.Jestliže startuješ z dráhy 24 na LKPR,zádáváš pokud se nemýlím VOZ1A,Wilco FMC ti přesně přiřadí danou odletovku a ty zaletíš daný koridor odletové trati....... Nemusíš mít strach na bod VOZ určitě dorazíš..... |
| |
|
| | | | Wilco Airbus FMGC 31. 8. 2012 / 09:09 | |
| | Aha, a jak zadám ty ostatní body? (T45,BORAL, M748,BNO,HLV) ?
PS: Já tam mám (měl) VOZ, asi jsi se překoukl |
| |
|
| | | | | Wilco Airbus FMGC 31. 8. 2012 / 20:58 | |
| | Ahoj.
v sekci F-PLAN naťukáš VOZ a zadáš ho pod řádek s LKPR. Pak klikneš na zadanou VOZ a vpravo do kolonky VIA/GO TO (nějak podobně) zadáš T45/BODAL (obecně ve formátu TRAŤ/BOD. Zopakuješ to i u BODALu. Klikneš na něj a do kolonky VIA/GO TO zadáš M748/BNO. Rozdíl mezi T45 a UT45 je následujícní. Ještě taková věc. Pokud máš před názvem tratě to U, znamená to, že trať je vedená ve vrchních letových hladinách (upper flight level), tzn. FL225 a výš (tuším). Palubní poč to schroustá oboje bez ohledu na druh tratě, ale je to jen taková drobnost |
| |
|
| | | | | | Wilco Airbus FMGC 31. 8. 2012 / 21:57 | |
| | Super díky ) Už jsem se dopracoval o něco dál ale když pak kliknu na ten VOZ a chci zadat další body ( T45/BORAL) tak na mě vyskočí toto (vit níže) předpokládám že to není správně, zkoušel jsem to tam zadat v obouch variantách (T45/BORAL,BORAL/T45) ale nic nefungovalo ... ( Ještě na to zítra mrknu a pohraju si s tím ... kdyby jste náhodou někdo věděl čím to je a poradil byl bych velice rád protože bych si konečně mohl zalétat s tímto strojem |
| |
|
| | | | | | | Wilco Airbus FMGC 31. 8. 2012 / 23:23 | |
| | ...a co takhle se prokousat přiloženým tutorial flightem, tam to všechno je.Případně se podívej po dalších tutorialech na netu, je jich pár free ke stažení. |
| |
|
| | | | | | | Wilco Airbus FMGC 1. 9. 2012 / 00:15 | |
| | Treba proto ze by to mohl byt spis BODAL? |
| |
|
| | | | | | | Wilco Airbus FMGC 1. 9. 2012 / 17:08 | |
| | To je normální. Mě to taky nebere spodní tratě. Zkus zadat UT45/BODAL |
| |
|
| | | Wilco Airbus FMGC 31. 8. 2012 / 23:58 | |
| | ctu Flight Management Guidance Computer a ono se bavime o MCDU. |
| |
|
| | | | Wilco Airbus FMGC 1. 9. 2012 / 15:27 | |
| | No, vono... zadavas to prece do pocitace pomoci klavesnice, ne? Takze v zasade, zadavas body do FMGC pomoci MCDU.
Ze krabicka neni FMGC ale MCDU to si predpokladam kazde velke dite umi odvodit, a jak je znamo, kazde male dite vi, ze v Boeingu je to sidiucko ktery je napojeny na efemsicko, coz lze pouzit jako zaklad pro odvozeni vztahu emsidiucko/efemdzisicko. |
| |
|
|