Jo pane, nechám projít palicí a uvidím. ja si občas pročítám co jsi napsal o prvním letu na 757 a mám dojem, že je to to, co by měl každej adept povinně číst. Tím končí dnešní analní alpinismus.
Je bohužel fakt, že člověk potká namachrovaný synáčky i rozklepaný kluky. To už je potom jen o přístupu jak je srovnat a dát tolik prostoru, aby se tam vešli a ego už ne. Ono už při prvním sedu a pár minutách poznáš co v něm je a jen málokdy jsem se zmýlil. Je to super pak když to jde položit ruce do klína a dělat, že čumíš ven a přitom ho sleduješ. Tady by měl být vždy fotograf. To už nikdy v očích neuvidíš. A o tom to je. Pak už je jen na něm zda pochopí, že až do tý chvíle to byla příprava a vlastní studium, praxe a objevování co je v něm a kde jsou rezervy nikdy nekončí. Něco podobnýho, asi prožil každý, komu se podařilo prvně v Fs odstartovat a doletět do cíle a přistát. Pak začal koukat co vše ještě potřebuje nainstalovat, naučit se a ta radost, když prvně nastartoval třeba bulíka a ejhle ono nic nesvítí motory běží a pak přidá navigaci a přestane přistávat s autosednem si a dál a dál...pak skusí se nechat zjebat na síti, polovině příkazů nerozumí, sakra kde je ten otočnej bod a jak mám kurva vědět, kdy dosáhnu dalšího a tak pomalu z něj roste docela už dobréj simletec. No ono to je ve velkým trochu podobný.
Myš
|
|