| | | Odlet Klause 17. 2. 2005 / 16:41 | |
| | Nevite nahodou nekdo nejake stavnate podrobnosti z odletu Klause vcera rano? Ja slysel, ze to pocasi bylo celkem husty a ze snad pro nej specialne vypluhovali drahu a pak to zase zavreli, je to tak? |
| |
|
| | | Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 18:48 | |
| | Neco malo o tom pisou na planes.cz |
| |
|
| | | | Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 18:52 | |
| | ja bych to videl na to , ze prece jenom Tu 154 ma sve vyhody a nejakych par centimetru snehu ho narozdil od malych boingu a podobne havete nejak moc neprekvapi |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 18:55 | |
| | No treba se vznesl jako vrtulnik a padil k neumetelum pote, co opetoval strelbu na rusky traktor.... No nic to jen takovy vtip |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 18:57 | |
| | Cituji ww.Planes.cz
"Ticho na Ruzyni narušil pouze prezidentský speciál Tupolev 154M, který po 8. hodině ranní i přes nepříznivé podmínky vzletěl s naším prezidentem do Ammánu."
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 19:16 | |
| | Ano to jsem si taky precetl, ale chtel jsem vedet nejake zakulisni informace. Podle tech fotek to muselo bejt hodne drsny. Rekl bych, ze pred nim pri pojizdeni jel pluh a delal mu cestu |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 19:41 | |
| | mam obavu ze tech pluhu by muselo byt o neco vice nez jeden |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 20:50 | |
| | No, já byl zrovna v práci, když to tady padlo. Ani jsem ho nezaregistroval, měl jsem jiné starosti. Ale vlastní názor mám, že pěkně riskovali piloti. V takových "sračkách", (dáma promine), bych neletěl, natož s prezidentem. Dyť skoro nic neviděli. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 21:05 | |
| | Právě kvůli tomu maj piloti IR doložku. A určitě to jsou profíci v oboru, když vozej prezidenta...) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 21:07 | |
| | Jenže IR doložka není pro prezidenta. Na dráze taky musíš něco vidět. pochybuji že tukan to umí po dráze sám.
Navíc, je to jen můj názor. Nemusíte se mnou souhlasit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 21:12 | |
| | i kdyz mas dvacet IR dolozek ta urcita minima existuji ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 22:06 | |
| | Minima jsou a budou,ale jak je vidět, "zkušené" piloty z AČR nic nepřekvapí...... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 00:55 | |
| | no existuju 0/0 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 01:54 | |
| | To mas sice pravdu ... ale Tu 154M ma do Cat IIIc ILS asi hodne daleko pokud bychom pominuli vzlet a bavili se o pristani |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 17. 2. 2005 / 21:59 | |
| | tiež sa mi to zdalo drsné,....čo su to za piloti čo lietaju s prezidentovym erom ?
Kedysi s nim lietal otec mojeho kamoša z Bratislavy , ale to už je nejakych 10-15 rokov dozadu minimalne
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 16:59 | |
| | Nemýlím li se, donedávna tam létal (nebo pořád létá?) ing. Jirmus - PAN pilot. Jednak umí a jednak zcela přesně ví co může a nemůže. K němu bych si do toho tůčka sedl taky a v klídku si dal polívku.
.
Jinak - nemaj náhodou pro takovej účel tučka v originální verzi na podvozku takovou malou radlici? ) (pozor - radlička není totéž co ratlička!!). U ruskýho éra by mne to ani nepřekvapilo (MiG-29 má blatníčky, Su-7 lyže...) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 17:18 | |
| | Si myslím, že Jirmus lítá u Travelu. CCA před 2-3 lety jsme s nim leteli do Tunisu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 17:47 | |
| | Ing. P.Jirmus by mel byt letovy reditel Travel Service.Aspon segra mi to tak podala |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 17:48 | |
| | Zo stránok TS :
Pro Travel Service létají zkušení a výborně vycvičení piloti, mezi nimi např. Petr Jirmus, mnohonásobný mistr světa v letecké akrobacii a Zdeněk Fridrich, osobní pilot prezidenta Václava Havla.." ... aj Klausa ??? |
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 21:14 | |
| | Jo, je možný že je to letový ředitel. Ostatně o tom vypovídá ta historka s prodřeným podvozkem (nevim jestli to bylo i tady na foru).
Timto nechci narážen na piloty TVS. Je to jen taková kuriozita |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odlet Klause 18. 2. 2005 / 17:44 | |
| | Jeslti se nepletu, tak bud 154 nebo 134 mely mezui hlavnima podvozkama "radlici" .. ale ta jaksi neslouzila k odhrnovani snehu, ale mam dojem, ze to melo fungovat jako brzdici stit...
po case to zakazali a odmontovali, protoze se to cas od casu otviralo pri tejkofu ....coz je docela .. blbe .) |
| |
|
|