Vetsina veci z FSX funguje bez znatelnych problemu v P3D bez konverze.
Problemem P3D je ovsem licence. MS prodal LM licenci s tim, ze nesmou delat primou konkurenci pokracovatelum serie FS (cili Flightu). A tak to i je - LM prodava komercni licence za tezke penize, studentske licence za normalni penize, nebo developerske licence za pravidelny poplatek.
Zustava tim teda pro bezneho cloveka, jez neni student ani vyvojar, docela nedostupnym. A i kdyby se chtel obycejny clovek tvarit jako student nebo vyvojar, tak se musi o P3D dozvedet, coz muze byt trochu problem - protoze o P3D se (docela logicky) nikde jako o hre nemluvi. A velika cast priznivcu FSky se k ni dostala tak, ze ji zahledli v obchode a rekli si "Tohle by mohlo byt docela dobry", co uz nejde. A nebo se k P3D dostanou, treba cestou jako se dostal k FS Radim, ale uvidi cenu a pujdou jinde.
No a aby toho nebylo dost, vstupuji do toho problemy legalni jake opisuje treba PMDG - neda se prodavat produkt licencovan jako vyhranene zabavni, jako doplnek k produktu ktery je licencovan jako vsechno jen ne zabavni. Jak to obchazeji ostatni prodejci, neni znamo. Treba si to mohou dovolit, kdyz nejsou vazani smlouvama s Boeingem... |
|