Funguje to takhle:
někdo vytvoří 3D model a pak ho osadí texturama - udělá "obrázek", kde jsou části rozkládané různě a pak definuje, která textura (podle názvu souboru) se má použít a ze které části té textury se to pak má vzít a kam na ten model "nalepit".
Každý tvůrce si vytváří své vlastní textury (nebo většinou to tak je) a z tohoto důvodu nemůžeš strčit jakékoliv textury na jakýkoliv model, protože ti buď nebudou sedět názvy textur (může jich být třeba i víc nebo míň) a když už třeba jo, tak zase nebude sedět rozdělení textur (např. v místě, kde bude hledat model kolo bude třeba křídlo apod.).
Proto je třeba specifikovat, na který model konkrétně sháníš ty textury a taky je dobré přidat, pro jaký simulátor (ne jen typ, ale např. Boeing 737-800 defaultní z FSX nebo Boeing 737-800 PMDG pro FS2004 atd.). Někdy může jeden tvůrce udělat model pro FS9 i pro FSX, ale protože FSX funguje trošku jinak, tak tam jsou ty textury jinak upravené, takže by ti textury z FS9 nefungovaly.
Snad je to jasné a snad to tu nezapadne, aby se to nemuselo opakovat pořád donekonečna )))
Letu zdar |
|