| | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 14:24 | |
| | | |
|
| | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 14:41 | |
| | Tak to je neštěstí |
| |
|
| | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 15:10 | |
| | | |
|
| | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 15:44 | |
| | Teď nechci být necita zase já, ale z těchto nehod je vidět alkohol, rychlá jízda, riskování... v tomto případě to ve mě lítost nevyvolává. V prvním případě když už nic jiného tak je mi líto alespoň toho letadla, možná i z důvodu, že k letectví mám nějaký bližší vztah než k hromadě trubců na silnicích. Samozřejmě pro příbuzné je to tragédie ve všech případech. |
| |
|
| | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 15:52 | |
| | To je jedno, jestli alkohol nebo ne. Jsme na leteckém serveru a příspěvek o letecké nehodě zde považuju za úplně normální a k věci, bez ohledu na to, jestli spadl bulík nebo tralalajt a jestli v tom byli češi nebo třeba eskymáci.
Jinak to letadlo bylo Morane Saulnier Rallye 150ST reg. OE-DII |
| |
|
| | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 16:27 | |
| | | |
|
| | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 16:17 | |
| | OT: v tobě nevyovolává lítost, když nějakej opilej debil za volantem někoho zabije? slušnej oddíl. |
| |
|
| | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 16:37 | |
| | Ale samozřejmě že jo, ale pokud vím, tak v těch výše uvedených odkazech se tak nestalo. A dost neřeším to. |
| |
|
| | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 17:50 | |
| | škoda, že nedokážeš porozumět psanému textu... |
| |
|
| | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 18:09 | |
| | Á jé, už je to tu zas...
Kdy že bude ten paintball?
|
| |
|
| | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 18:56 | |
| | Muzem si všichni strelit do fspilota? .) |
| |
|
| | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 19:01 | |
| | ty už si vykáš? |
| |
|
| | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 19:11 | |
| | Klidně... tedy až na to, že tohle není vykání |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 19:14 | |
| | nojo, sry, tak onikáš Tak to jim přeju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 20:50 | |
| | myká |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 20:56 | |
| | presne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 17. 8. 2012 / 09:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A sakra... LKZA :-( 17. 8. 2012 / 09:25 | |
| | My, z boží vůle Tragédie ...? .) .) |
| |
|
| | | | | A sakra... LKZA :-( 16. 8. 2012 / 18:09 | |
| | Každá taková ztráta je tragédie - a bohužel, na silnicích už zevšedněla.
Pokud jde o letadlo tak ne - a to, ž čeho mám strach je, že pro mnoho lidí, kteří o létání nevědí nic, to bude další argument pro to, že "létán í je nebezpečné" a jak při nejbližší příležitosti "těm ikarům přistřihnout křídla". Stačí sed podívat na "související odkazy" pod článkem (a to nemluvím o aerožumpě, kde se obratem objeví rozbor, jak za LMU rakouského letadla může marasmus českého aeroklubu, zejména Dvořák, Dodal a Bajzík)
Z tohoto pohledu je, myslím, paralela jedné letecké tragédie (o jejíž okolnostech a příčinách nevíme absolutně nic) a jiných tragédií na silnici (jejichž příčiny se zdají známé a proto jednodušší) dost poučná. Létání není nebezpečnější, než večer vyjet na silnici a být sražen šílencem, který ujíždí před běžnou policejní lustrací 180 km/h po Praze. Ale pokud někdo riskuje - a předjíždí přes dvě plné čáry (anebo jako Fugas před miliónem let ve Zbra dělá akrobacii bez zapnutých pasů) - je to prostě průser a poukázka na dubovej zimník. |
| |
|
|