Ono ale se to dá hezky přepnout do klasického Garminího Synthetic Vision modu, tedy do umělého horizontu. Nicméně zde je jedna velká zrádnost a to, že každý začne podvědomě koukat na tu rychlost, kterou mu to ukazuje, což je kritická chyba, protože vždy tam je Ground Speed
To letadlo z venku je tam kvůli tomu, že když mám např. staženou mapu na body jako vysílačky, různé stavby přečnívající terén o 15 a více metrů, tak to tam uvidím. Je tam 3D terén, což je výborné zase na to, když si nejsem jist, jestli ten kopec předemnou přelítnu - tam mi to barevně odlišuje, kolik mi zbývá nad tím kopcem ve feetech. Taky to vcelku úspěšně ukáže boční snos větru, to dopočítá z GPSky a realného letu.
Nicméně, tohle není doplněk pro IFR létání, to rozhodně ne, ale když jsem si krásně koukl na ty mapy letišť (automaticky se to do tohoto modu přepne při rychlosti 15 a níže), tak jsem fakt koukal. Na nějakém zamotanějším letišti to může být dobrý pomocník  |
|