| | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 02:52 | |
| | B 747 Kalitta Air - 13x změna kurzu jen podél hranice ČR !
Otázka zní = mohl náš program registru vozidel, mimo jiné, dálkově uvést řídící systémy tohoto aeroplánu do stavu "chaos" ?
Pokud tomu bylo jinak, prosím někoho z vás o možné vysvětlení neobvyklého chování posádky. |
| |
|
| | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 07:04 | |
| | Ono nesmíš tomu Flightradaru tak bezmezně věřit, občas ukazuje věci, které jsou ve skutečnosti jinak. V tomto případě asi Flightradar přebíral data z různých "radarů" a to udělalo tuto kličkující dráhu. |
| |
|
| | | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 09:22 | |
| | a jak by to mohlo udělat kličkující dráhu? Poloha letadla je vysílána jako součást dat přímo z ADS-B odpovídače. Čili všechny radary vidí tu samou polohu. |
| |
|
| | | | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 18:26 | |
| | Chceš se hádat? Tak se někdy podívej na Flighradar, na nějaké určité éro (doporučuji LKPR Approach) a jakmile se změní radar z N-LKPR1 na T-LKKV1 nebo NET1, tak to éro poskočí. |
| |
|
| | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 11:32 | |
| | Vzhledem k tomu, že to nejsou data z žádného oficiálního radaru, ale jen přijatá sítí pozemních amaterských stanic rozmístěných u dobrovolníků z odpovídače letadel a následně zpracována nějakým amaterským software, tak opravu nelze věřit všemu, co tam vidíš. Může to být jednoduše chyba ve zpracování přijatých informací nebo taky chyba odpovídače v letadle. |
| |
|
| | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 11:45 | |
| | Prý zkoušejí nové postupy při rozprašování chemtrails. Tento způsob letu má zvýšit pokrytí "ošetřované" oblasti.
|
| |
|
| | | | Kličkujcí 747 Kalitta Air 26. 7. 2012 / 15:44 | |
| | Nebo si netroufnul přeletět Šumavu...... |
| |
|
|