FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na textury letadel? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 10:46m.ART.y
Mám asi velmi primitivní dotaz. Jak dostanu textury letadel do např. Photoshopu? Lze tam dostat i textury originálních letadel FS2002?
Rád bych si udělal nějaké repainty.

Díky za každou radu. Zatím jsem si věcičky do FS2002 pouze stahoval, ale chtěl bych začít dělat i nějaké své věci.
 

Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 10:51
Milan Lisner   
Zalezi na to, jestli textury pouzivaj standardni format BMP a nebo rozsireny.
To poznas snadno, tak ze to do Photoshopu zkusis nacist.

Defaultni letadla ve FS2002 ( a i stale vic stazenych letadel ) pouziva rozsireny format BMP a ten jde nacist v programku "Imagetool" - ten najdes na CD FS2002 Pro v gamepacku pro Gmax.

Je obsazen i nekterych SDK pro FS2002, co se daji stahnout zadarmo.
 

Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 10:52miso
ked som dobre pochopil,tak tebe ukazuje ten *.bmp iba ako cista cierna.tie textury su akoby zakodovane.musis mat "dekoder".taky 1 exac,ktory ich otvori a potom ich mozes "dekodovat" na 24-bit,16-bit,256 ....ja to mam spolu s instalakmi na Gmax
 

Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:02m.ART.y
Přesně tak. Podívám se na to. Mám FS2002P tak nainstalim všechny ty hračky okolo GMax a jdu do toho .

Dík za opravdu rychlé odpovědi.
 

Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:19
Milan Lisner   
mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.

V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.

Je to proti, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP

Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk
 

Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:19
Milan Lisner   
mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.

V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.

Je to proto, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP

Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk
 

Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:19
Milan Lisner   
mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.

V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.

Je to proto, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP

Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk
 

Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:54miso
tak to sa teda hodi aj mne .DIK.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 21:10Radoslav
DXTBmp pouzivam jako ten nejhlavnejsi konvertor mezi klasickymi bmp a bmp (DXT3). Kdyby byli nejake dalsi nejasnosti nebo problemy s texturovanim letadel, tak mi napis, protoze se tim malinko zabyvam.
Tady je par prikladu >>> PAI-CZ
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   18. 7. 2002 / 09:57miso
uuuau.cca kolko ti trva 1 taky repaint?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   18. 7. 2002 / 10:28JBr
Prijde na vec... Od nekolika minut po nekolik dni, zalezi na tom, jak moc presne pracujes, jake mas podklady, jake ero to je... Jednoduche upravy na default erech zvladnes celkem rychle, ale prebarvit treba POSKY B747 aby vypadal stejne jako od nich uz da trosku praci...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   18. 7. 2002 / 10:32miso
no jasne.ale ja by som asi nemal nervy na tienovanie,nity... .hoci paint shop pro 7 je perfektna vec
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   18. 7. 2002 / 10:34JBr
No, pokud udelas nejaky letadlo, tak sam potom uvidis, ze i kdyz to je piplacka, tak stejne ty nyty na texture delat budes, protoze kdyz uz budes mit hotovej peknej model, byla by skoda mit na nem obycejny textury
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   18. 7. 2002 / 10:37miso
no to hej,ale zatial som nic neurobil.iba panely a tam sa tienovanie a prechody este daj zvladnut
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ