| | | PMDG 737 11. 7. 2012 / 21:15 | |
| | Zdravim,
nemate niekto problem s HDG? Nastavim kurz 330 sltacil HDG SEL a lietadlo natoci na 337, proste pri kazdom kurze je odchylka 5-7°. Je to mozne nejak fixnut? |
| |
|
| | | PMDG 737 11. 7. 2012 / 21:26 | |
| | V jaké výšce? Většinou to dělá vítr To není porucha, ba naopak |
| |
|
| | | | PMDG 737 11. 7. 2012 / 21:35 | |
| | FL180 ked klesnem nizsie tak je to stale tak rozdiel 3° |
| |
|
| | | | | PMDG 737 11. 7. 2012 / 21:59 | |
| | To by mělo být normální. Jednoduše vítr |
| |
|
| | | | PMDG 737 12. 7. 2012 / 10:23 | |
| | HDG je HDG v jakýkoliv výšce, s větrem nemá co dělat CRS je něco jinýho, tam korekce jsou. |
| |
|
| | | PMDG 737 12. 7. 2012 / 00:09 | |
| | Záleží v jakém režimu máš EHSI - jde to nastavit jako HDG UP - pak je nahoře růžice na displeji aktuální HDG a aktuální track (tzn. to kam skutečně letíš se snosem větru) ukazuje bílá čára. Nebo jde nastavit jako TRK UP, v tom případě je nahoře růžice aktuální track a HDG ukazuje bílej trojúhelník na okraji růžice. |
| |
|
| | | | PMDG 737 12. 7. 2012 / 13:32 | |
| | No, aspon pokud mluvi o 737 pro FS9, tak tam se to prepinat myslim nedalo, a byl tam ten model 2. |
| |
|
| | | | | PMDG 737 12. 7. 2012 / 23:00 | |
| | Tyhle věci většinou nejsou běžně volitelné za letu, ale součástí tzv. Airline option, kde je to výrobcem (nebo posléze při upgrade v rámci maintenance prohlídek) nastaveno do určitě konfigurace podle potřeb aerolinky. Pokud si dobře pamatuju, i v FSce byly addonů kde se akce dalo leccos přizpůsobit, ale tenhle konkrétní opravdu netuším. |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 12. 7. 2012 / 23:05 | |
| | | |
|
| | | | | | PMDG 737 14. 7. 2012 / 17:19 | |
| | Pokud jde o stařičký PMDG 737 pro FS9, tam to nejde. U 737 NGX pro FSX to jde. |
| |
|
|