| | | Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:20 | |
| | Ahoj kluci , chtěl sem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s tvořením flightplánů a jestli byste mi s tim poradily,
Děkuji |
| |
|
| | | Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:31 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:34 | |
| | Případně ještě pro větší realističnost doporučuju zaškrtnout CDR a RAD a nabídnutá omezení pročíst a případně zaškrtnout a nechat přegenerovat. Lidi mnohdy prskají že jim to generuje nesmyslné trasy a přitom buďto blbě zvolí FL nebo nepoužívají RADy. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:39 | |
| | tak dobře už sem tam, a už sem to zadal ale co ted?
|
| |
|
| | | Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:43 | |
| | Mno, myskím, že si asi nerozumíte. Ty asi potřebuješ tvořit Fplany pro AI provoz co ? |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:48 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:52 | |
| | Aha, tak to je něco jiného, tak to tě odkážu na dokumentaci k utilitce TTools ( a na samotnou utilitku ). Je to tam perfektné popsané.... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:53 | |
| | To budeš moc hodnej, děkuju |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 29. 8. 2005 / 20:56 | |
| | ach jo |
| |
|
| | | Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:08 | |
| | | |
|
| | | Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:18 | |
| | Pokud se v tom chceš opravdu pěkně popatlat, tak doporučuju sehnat si letový řád, na začátek bude stačit ČSA a v Excellu, popř. jiném editoru si udělat přehlednou tabulku, kde v řádcích budeš mít jednotlivá letadla (jejich imatrikulace) a sloupce budou hodiny a dny. Čili celkem 7*24=148 sloupečků. Podle letového řádu pak začneš jednotlivá letadla rozepisovat na linky.
Ve finále pak zjistíš, že bys potřeboval aspoň dvě další, abys všechny linky "vošéfoval". A vo vo vo tom to je v letecký společnosti...
Jinak velmi jsem byl spokejen, dokud jsem lítal offline, s MRAI, ale ti, jak jsem se zde dočetl končí, takže nevim, kdo se s tim bude zabývat po nich... Je to škoda, protože flight plany dělali opravdu dobrý...:/ |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:24 | |
| | Tak na tohle všechno je mnohem jednodušší způsob. Použij jejich (MRAI) Compilator.
Sloupečky pak vypadaj asi takhle:
Linka_č._z(ICAO/IATA);do(ICAO/IATA);Místní časy, dny(1234567),typ letadla
OK;0008;PRG;BTS;19:50;20:40;7;TU5
OK;0010;PRG;BTS;09:10;10:00;5;TU5
OK;0040;PRG;OSR;07:00;08:00;12345;YK4
OK;0041;OSR;PRG;08:30;09:30;12345;YK4
OK;0042;PRG;OSR;16:40;17:40;12345;YK4
OK;0043;OSR;PRG;18:10;19:10;12345;YK4
OK;0100;PRG;BTS;06:40;07:25;12345;TU3
Pak se to tím prožene, a doplníš #Nr a registrace letadel, přes TTools uděláš BGL a je to.
Tímhle způsobem jsem udělal let.plán ČSA z roku 1992 asi za 45 minut dle let.řádu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:26 | |
| | takhle to šlo i před 3 rokama..?? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:28 | |
| | Lietaj online, nebudeš mať takéto starosti Prípadne prepoj pracovisko pseodpilotov s IVAOm, aspoň bude sranda |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:30 | |
| | já ale lítám online... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 21:52 | |
| | Myslím, že nutit Pseudopilota, aby se konečně pustil do létání online je docela odvaha |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 21:58 | |
| | Hehe |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 22:14 | |
| | Jo, spiš bychom potŕebovali ho donutit aby si konečně aspoň přečetl L4444
( Joke, opravdu jen joke ).... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 22:32 | |
| | I když to byl "joke", tak tě stejně přerazim...!!!)) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:31 | |
| | Nojo, ale připadá mi to jednodušší a rychlejší než to co jsi popisoval výše o Excelu a obertabulce.
Pro začátečníka bych asi doporučil nějakou snazší cestu, buď právě nějakou utilitku pro jednoduchou tvorbu FP, nebo pro reálnou tvorbu ten Compiler, díky němuž parta z MRAI tvořila ty svoje doslova stovky exkluzívních FPs.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:37 | |
| | Jo, to máš pravdu... Zase na druhou stranu, pro někoho, kdo u ČSA několik let pracoval, to bylo skoro srdcovou záležitostí, si ty plánky napsat vlastní rukou a pak zjišťovat, že chybí letadla..))
Nehledě na to, že jsem se díky Excellu pokoušel vytvořit FPL pro SAS, ale vzhledem k tomu, že jejich rotace letadel mi dodnes nějak nejde na rozum, musel jsem od toho upustit...Ono když má společnost 3 huby a na žádným z nich není ani jedno letadlo z flotily doma, je to pak parádní pruda, dělat takový letový řády ručně...Ale aspoň jsem to zkusil... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 31. 8. 2005 / 08:10 | |
| | S letovym planem CSA jsem skoncil pred casem podobne. Nakonec jsem zanechal manualni prace a jen dal dohromady praci ostatnich, takze jsem z ruznych MRAI a PAI flightplanu dal dohromady skoro cele evropske nebe - 176 spolecnosti. Ale letove rady nejsou vzdy aktualni. Vetsina je z leta 2005,ale ty nejstarsi taky 2003... V textu to ma 5MB, BGL pres 20MB a repainty cca 2GB (a to jsou opravdu jen Evropske aerolinky + Turecko, ale chybi hodne ruskych). A na velkych letistich to pak vypada spis jako hromadny nalet nez koordinovane priblizeni... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:39 | |
| | no neke.. to dokaze i automaticky preorganizovat tak aby to bylo pokud mozno co nej ? .) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:44 | |
| | Jojo , popřípadě ti to vypíše, které linky nešli "vyrotovat" na letadlo. Zkus, vidíš. Nejvíce se mi na tom líbí, že prostě opíšeš data z letového řádu a neřešíš žádné převody časů na UTC a když nevíš ICAO nějakého letiště, tak prostě použiješ kód IATA, který bývá použitý v letových řádech. |
| |
|
| | | Re: Tvoření flightplánů 30. 8. 2005 / 16:29 | |
| | | |
|
| | | | Re: Tvoření flightplánů 11. 7. 2012 / 12:53 | |
| | Napsat sem, byla moje naprosto poslední a zoufalá možnost
Už x hodin se mořim s tvorbou vlastního AI FP, ale někde mam pořád chybu a TTools a ani AIFP mi ten FP nechtěj zkompilovat, zkoušel jsem hledat všemožný řešení, projel jsem spousty návodů, jel řádek po řádku, ale pořád nikde nemůžu najít chybu, nebo respektive mořim se s tim tak dlouho, že mi prostě nějaká blbost nejspíš uniká...
Byl bych velice vděčný, kdyby se mi někdo na ten FP podíval a řekl mi, co mám špatně. Tady je link na všechny 3 soubory (Aircraft, Airports a Flightplan) - http://crrg.wz.cz/FP_BLW.rar
TTools mi vyhazuje chybu - "AC#1,OK-BLL,1%,WEEK,IFR,1/11:05:44,@
You specified a weekly repeat period so you must specify
a day along with time fields, e.g. 2/01:30:00"
AIFP - "Flight Plan 1:Format is invalid. It was not possible to validate this flight plan
Flight Plan 2:Aircraft reference number missing or invalid
atd. až kdo konce..."
- Když dám tady ten FP rozbalit, tak se tam ukáže jakoby 42 samostatnej FP místo jednoho a každej jakoby s časem 00 a nepřiřazenym letadlem
A tady je případně celej ten FP. Jinak v letadle problém neni, když jsem ho použil s časama z FP TVS, tak vše běželo v pohodě.
AC#1,OK-BLL,1%,1,IFR,1/11:05:44,@
1/13:05:52,260,F,0578,EDDF,1/14:25:45,@
1/15:30:00,260,F,0579,LKPR,1/16:45:00,@
1/19:05:00,310,F,0656,EGLL,1/20:05:00,@
1/22:25:00,310,F,0657,LKPR,1/23:25:00,@
2/02:15:00,340,F,0111,LGZA,2/03:15:00,@
2/06:00:00,340,F,0112,LKPR,2/06:50:00,@
2/09:00:00,310,F,0650,EGLL,2/10:00:00,@
2/12:10:00,310,F,0651,LKPR,2/13:10:00,@
2/15:10:00,310,F,0711,ESSA,2/16:10:00,@
2/18:10:00,310,F,0712,LKPR,2/19:10:00,@
2/22:50:00,340,F,0113,LGZA,2/23:50:00,@
3/02:40:00,340,F,0114,LKPR,3/04:00:00,@
3/06:45:00,340,F,0115,LGZA,3/07:45:00,@
3/10:25:00,340,F,0116,LKPR,3/11:00:00,@
3/13:50:00,340,F,0117,LGKR,3/14:50:00,@
3/17:40:00,340,F,0118,LKPR,3/18:40:00,@
3/21:25:00,340,F,0119,LGKR,3/23:50:00,@
4/02:40:00,340,F,0120,LKPR,4/04:00:00,@
4/06:45:00,340,F,0121,LGZA,4/07:45:00,@
4/10:25:00,340,F,0122,LKPR,4/11:00:00,@
4/13:50:00,340,F,0123,LGKR,4/14:50:00,@
4/17:40:00,340,F,0124,LKPR,4/18:40:00,@
4/21:25:00,340,F,0125,LGKR,4/23:50:00,@
5/02:40:00,340,F,0126,LKPR,5/04:00:00,@
5/06:45:00,340,F,0127,LGZA,5/07:45:00,@
5/10:25:00,340,F,0128,LKPR,5/11:00:00,@
5/13:50:00,340,F,0129,LGKR,5/14:50:00,@
5/17:40:00,340,F,0130,LKPR,5/18:40:00,@
5/21:25:00,340,F,0131,LGKR,5/23:50:00,@
6/02:40:00,340,F,0132,LKPR,6/04:00:00,@
6/06:45:00,340,F,0133,LGZA,6/07:45:00,@
6/10:25:00,340,F,0134,LKPR,6/11:00:00,@
6/13:50:00,340,F,0135,LGKR,6/14:50:00,@
6/17:40:00,340,F,0136,LKPR,6/18:40:00,@
6/21:25:00,340,F,0137,LGKR,6/23:50:00,@
0/02:40:00,340,F,0138,LKPR,0/04:00:00,@
0/06:45:00,340,F,0139,LGZA,0/07:45:00,@
0/10:25:00,340,F,0140,LKPR,0/11:00:00,@
0/13:50:00,340,F,0141,LGKR,0/14:50:00,@
0/17:40:00,340,F,0142,LKPR,0/18:40:00,@
0/21:25:00,340,F,0143,LGKR,0/22:50:00,@1/01:40:00,340,F,0144,LKPR
|
| |
|
|