| | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 7. 7. 2012 / 19:24 | |
| | Na co vlastne ma ta paka 3 polohy??? Podvozok hore dole, ale co to znamena ked je v strednej polohe??? Videl som video z kokpitu 747, po take off dal ju kopilot celkom hore a po nastupani do urcitej vysky dal menej klapiek a potom tu paku dal do strednej polohy....aky to ma vyznam??? |
| |
|
| | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 7. 7. 2012 / 19:27 | |
| | to je i na 737mě. Je to poloha OFF a vypíná to hydraulické čerpadla. |
| |
|
| | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 7. 7. 2012 / 19:28 | |
| | | |
|
| | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 7. 7. 2012 / 20:09 | |
| | Poopravím toto tvrzení. Nevypína čerpadla, pouze ,, odřízne" podvozek od tlakové hydrauliky. B737. jumbo neznám. |
| |
|
| | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 8. 7. 2012 / 09:51 | |
| | Aha Dík |
| |
|
| | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 15:43 | |
| | Nedělá to i nějaké to "lock"? |
| |
|
| | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 15:51 | |
| | Pokud se to odpoji od hydrauliky, tak to asi nejaky mechanicky zamek mit bude. Jinak by kolecka zas vypadly.
To je trochu nevyhoda u malych prdolu jako je treba P46T nebo PC12. Tam ti drzi podvozek nahore jen tlak hydrauliky. Pokud utece hydraulika, tak ti jdou kolecka ven aniz bys sam chtel. Coz nekde pri delsim letu kvuli palivu pekne nastve... kor kdyz pak mas dany leg letet ten den treba jeste 2x s podvozkem otevrenym po celou dobu... grrrrr |
| |
|
| | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 17:19 | |
| | je tam normální "uplock box" (čti hák) a pokud dáš páku do OFF, tak ten systém akorát odřízneš od hydrauliky a propojíš mezi sebou vysouvací a zasouvací komory pracovního válce vysouvání/zasouvání |
| |
|
| | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 17:38 | |
| | " "uplock box" (čti hák)" - chtěl jsi napsat "horně-zámková krabice", že? |
| |
|
| | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 17:44 | |
| | Horně-zámková krabice? To je překlad, jak: podvozková petlice... Aneb, kdo to přeloží volněj a střeleněj... ? |
| |
|
| | | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 18:35 | |
| | no,to už tady byl takovej nápad přeložit manuál do češtiny,... |
| |
|
| | | | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 18:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 18:33 | |
| | tak tu je obrázek. Sice 737, ale na všech velkejch érech je to dost podobný. |
| |
|
| | | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 19:30 | |
| | Koukám, že tam mají i "jaro" |
| |
|
| | | | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 20:37 | |
| | Tu leteckou angličtinu nesmíš tak žrát...
|
| |
|
| | | | | | | | Boeing 747 paka ovladania zdvihu podvozku... 9. 7. 2012 / 20:41 | |
| | Horně-zámková krabice je dost blbej překlad, protože zjevně nerespektuje to, co v tom původním anlickém názvu "up" znamená. "Up" není jen nahoru. "Uplock" v tomto případě znamená superzkrácené vyjádření zámku pro polohu zasunutého podvozku (viz: "gear-up" "gear-down"). |
| |
|
|