FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
RAMROD 2012 odstartoval Jeden příspěvek | Celý strom
RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 09:56
Swordfish   
23493 B / 600 x 450 / P1000180.JPG
23947 B / 600 x 450 / P1000109.JPG
22420 B / 600 x 450 / P1000192.JPG
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 09:59
Swordfish   
25607 B / 600 x 450 / P1000236.JPG
6910 B / 600 x 450 / P1000260.JPG
28009 B / 600 x 450 / P1000318.JPG
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:02
Swordfish   
24190 B / 600 x 450 / P1000344.JPG
32989 B / 600 x 450 / P1000366.JPG
26667 B / 600 x 450 / P1000418.JPG
6606 B / 600 x 450 / P1000432.JPG
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:12
Swordfish   
http://technet.idnes.cz/foto.aspx?c=A120629_092216_tec_reportaze_top
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:14
Swordfish   
http://technet.idnes.cz/cesti-nadsenci-leti-po-stopach-nasich-pilotu-v-raf-fvq-/online.aspx?online=1004923
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:16
Kendy   
ty vole, jebeti??? to sis ty fotky nemohl postnout na nejakej server a dat sem jen odkaz a k tomu pridat ty ostatni odkazy co sem cpes?!!
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:23
Swordfish   
Clověče nejebe,lae nestíhámjen jsem Vám chtěl hodit malou ochutnávku a frčim pryč.Všechno to pak hodim k sobě na stránky,ale na to teď nemám čas tak sorry
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 11:15
Tragédie v JRD
Kup si cepici. to vedro ti nejak nedela dobre.
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 10:15
Aardvark   
Krásný... Přeju ať se akce vydaří bez nejmenšího problému
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 11:04
Milan Mikulecky
Sedíme v Siegerlandu. Zatím dobrý, oblačnost s hromy a blesky jsme obletěli. Zatím jedinej problém mám já, protože mi po natankování vyteklo 5 litrů z paliva z přepadu a nějak nemůžeme přijít na to proč. Nad Belgií to zatím nevypadá moc dobře, takže uvidíme, zda to dáme, nebo se budeme vracet.
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 11:09
Swordfish   
Radim s tím dřevěným klackem při startu vypadal,jako že chce dojet až do Cholupic
Ať to vyjde a držim palec
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 11:16
Premek
Držím pěsti ať se počasí umoudří co nejdřív.
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 11:56
kuma   
v myšlenkách jsem s váma, soustředěnými proudy mentionů tlačim na mraky, aby se rozestoupily !!


Good luck, o´chaps !!
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 18:24
ondras   
Kurňa Chlapi. Držím palce ať vám to vyjde !!!
Good Luck !!!
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 18:26
Rychlokvaška
Držím palce, je tu hezky, ale fučí (a bude fučet) o 106
 

RAMROD 2012 odstartoval   29. 6. 2012 / 16:50
Premek
Na iDnesu se objevili fotky z pristani v Calais Dunkerque:

http://technet.idnes.cz/cesti-nadsenci-leti-po-stopach-nasich-pilotu-v-raf-fvq-/Online.aspx?online=1004923

 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 08:24
Milan Mikulecky
Bylo to docela náročné, ale stálo to za to. Jsme zpátky, sice bez jednoho z letadel, ale i to se snad podaří dnes doletět. Víme už co příště udělat jinak a máme mraky krásných fotek (když se před skupinou jednomotoráků z oparu vynoří Doverské útesy, je to neuvěřitelný pohled). Bohužel Anglie je co se připojení týká, někde na úrovni doby kamenné, takže jsme se odmlčeli a cestou zpátky v internetové civilizaci nebyl vůbec čas. Podrobnější zprávy dáme během dneška.
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 09:35
Tragédie v JRD
To o tom připojení v UK raději neříkej nahlas před dušínojem Ten si myslí tohle o ČR a UK ma jako etalon kvality .)
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 10:05
AJS
Já jsem teda od dětství RAFák, ale abych etalonem kvality nazýval dnešní UK, tomu jsem dalek. Nerad to říkám, ale bývalí protivníci jsou dál. Od internetového připojení přes pivo až po leteckou úroveň.

Jediné, co mají v UK jedinečné a co jim závidím, je jejich vztah k historii, hrdost a ochota nalévat nezměrné prostředky do udržení své technické historie při životě, což u nás dělá jen velmi malé procento lidí
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 12:57
Rychlokvaška
Tragéda slušně odignoruju, protože je to starej rejpal, kterej moc dobře ví, že na internet tu nadávám od té doby co tu jsem
Taky Duxford není Londýn, že...

Ale co mě zaujalo je ta letecká úroveň?
 

OT: UK vs zbytek světa   2. 7. 2012 / 13:26
AJS
No dle svých zkušeností můžu říct, že Němci hrajou v Evropě prim. Měl jsem možnost porovnat poměrně velké skupiny lidí dočasně formovaných na jedno SOP, což umožňovalo objektivnější srovnání, a skutečně byli jako celek o koňskou délku před všemi. Neznamená to však, že by angláni byli špatní, jen ne tak dobří, jak se s oblibou prezentují zejména přehlížením těch ostatních. Ty v tom žiješ, tak si toho asi nevšímáš, ale když se setkáš v letectví, teď mluvím o dopravním, s despektem vůči okolí, je to ve většině případů Angličan či někdo z jejich bývalých kolonií. V tom si mohli s Kanaďany podat ruce. A bohužel tak bezchybní nejsou, to, že někdo vymyslí svoje postupy a call-outy navíc, ho lepším a bezpečnějším letcem neudělá.

Zklamalo mě to, neboť do určité doby jsem v tom měl jasno a taky jsem UK považoval za etalon. Nene, etalonem je Německo a USA. UK si to o sobě jen myslí a Rusko na to v současné době nemá, právě proto, že dělají kokotiny jako je v uvedeném videu (viz strom o neodmrazeném Aeroflotu). My a další malé státy se samozřejmě jen s vyplazeným jazykem snažíme doběhnout a někteří dokonce ani neví, jakým směrem běžet, o tom žádná...

Neříkám to rád, neboť germanofilem jsem tedy rozhodně nikdy nebyl a nejsem
 

OT: UK vs zbytek světa   2. 7. 2012 / 13:58
Rychlokvaška
Nojo Radime, ale tos jenom zopakoval obšírně to cos už napsal Mě spíš zajímalo proč - co změnilo Tvůj pohled, konkrétní věci. Mám na to taky svůj názor, např po poznání atmosféry v Condoru. Ale zajímají mě konkrétní věci, jestli máš čas a chuť debatovat.

To, že mezi anglánama najdeš spoustu arogance a despektu je fakt. Toho si všímám velmi dobře. To je bohužel nepsané pravidlo právě u bývalých RAF a Navy pilotů, kteří přešli k dopravě. Ale to oni praktikují běžně i vůči krajanům, vůči inostráncom je v tom pak ještě navíc ona vrozená falešná národní hrdost a teď tak trochu moderní xenofobie Vůbec to ale nevidím jako převládající atmosféru, právě naopak...Někdy navíc do jednoho pytle spadnou opravdoví gentlemani, kteří jen nechápou, jaktože něco někde už dávno nefunguje...
 

OT: UK vs zbytek světa   2. 7. 2012 / 15:58
AJS
Diskuze není na fórum, které vybírají různé "tiskové agentury", je to spíš na privátní diskuzi, neb prádlo se nemá práti na veřejnosti.

Ale ten svůj názor na to mám a až budu mít chvilku, můžem zahájit konkrétní diskuzi po emailu. A zrovna odmrazování v tom bude hrát velkou roli...
 

OT: UK vs zbytek světa   2. 7. 2012 / 16:09
Rychlokvaška
Oook
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 11:34
AJS
Osobně bych příště udělal jinak jen detaily. Líbila se mi organizovanost a ukázněnost, takhle velká skupina letadel musí striktně dodržovat dohodnutý plán a to se až na drobné výjimky podařilo, takže se nekonaly žádné hrůzostrašnosti, o kterých občas slyším u piva od svých kamarádů, kteří vyrazí "v houfu" na společný výlet. Za to patří všem zúčastněným dík. Líbila se mi i "dělba práce", kdy část lidí měla určitou záležitost na starosti, taže se ani nedá říct, že by někdo dřel a jiný se jen vezl. Měli jsme ideového vůdce, velitele, štáb i jednoho drába hlídajícího skupinu Slova uznání mám pro kluky z Cessny 172RG z Aeroklubu Letňany, kteři "svaz" vedli. Perfektní příprava, komunikace a zejména jejich činnost při lokálním zhoršení počasí, k čemuž došlo třikrát. Díky tomu jsme se nikdy nedostali ani do blízkosti situace, kdyby hrozilo nebezpečí rozpadnutí skupiny či něčeho horšího.

Použitá formace, jejíž ideovým otcem byl Milan a kterou jsem následně rozpracoval z literatury podle metodiky RAF, samozřejmě upravenou na naše podmínky, se ukázala pro dlouhý přelet více letadel bez velké zkušenosti většiny pilotů se sevřenými skupinami, jako ideální. Zejména nebyla únavná, což je pro takhle dlouhý přelet životně důležité. Tři roje, červený, žlutý a modrý, červený ve finále sestávající jen z jednoho letadla, vedoucí Cessny, a pak žlutý s modrým o třech letadlech, každý roj v proudu za sebou a oba roje pak vzájemně vedle sebe na úrovni za Cessnou. Každé letadlo ve skupině mělo pak svoje označeni barvou a číslem, čímž se zjednodušila orientace, kdo je kdo a kde má místo. Meli to holt naši předchůdci vymyšlené a jak už delší dobu tvrdím, co se skupin týče, nemá cenu nic vymýšlet, všechno už bylo vymyšlené.

Spaní pod křídlem, chráněni proti větru kabinovkou napnutou mezi křídlem a zemí, byla letecká romantika non-plus ultra. Ale protože jsme už změkčilí pražáci, tak jsem si máloco vychutnal víc, než vanu třetí den na hotelu

Jedno éro zůstalo sice za námi, tekoucí vrtule sice není žádným smrtelným problémem, nelze však než ocenit rozhodnutí posádky odolat přirozenému vábení dotáhnout to domů, a místo toho zůstat na místě a čekat na technickou pomoc.

Jediné, co mě trochu mrzí, byl určitý časový napnelismus, vycházející z našich časových možností, díky tomu jsme jeden velký bonbónek (návštěva Shuttleworth) museli vynechat, a těch několik malých bonbónků, jako unikátní Defiant v Rochesteru, procházející opravou, či restaurovaná stodevítka v Seppe, se ani nestačilo vycucat, jen rozbalit. Stejně tak závěrečný debriefing u grilu a piva, který by byl přijemnou tečkou na závěr, musel ustoupit rozchodu skupiny na svá domácí letiště, kousek před Prahou, protože už nezbýval čas.


A letecký den v Duxfordu? Luxusní jako vždycky, i s počasím. Co mi absolutně nechybělo, byl rachot kulometů, výbuchy a pobíhání "vojáčků", známé zejména z posledních Aviatických Poutí, naopak velice vkusně působili organizátoři, postávající na letové stojánce u letadel nejen v dobových uniformách a civilních oblecích, ale dámy to měly dotažené do dokonalosti i úpravou účesů a výrazným líčením á la 1940.

Takže můj dojem z toho je jednoznačně pozitivní a těším se na další akci

P.S. jsem už celkem starej mazák, kterej leccos s lecčíms a leckde letěl, a máloco mě tedy dojme. Ale skupinový let podél doverských útesů, po přeletu Kanálu, byl pro mě jedním z nejsilnějších leteckých zážitků. Stejně tak přílet zpátky domů, kdy po přeletu hranice od zamračeného Německa se před námi otevřela prosluněná česká kotlina. I ten pohled na pět tři- a pětsedvacetšestek stojících vedle sebe na stojánce či v řadě na plnění byl impozantní.
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 12:05
kuma   
Hezký...
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 12:28
Tragédie v JRD
Hezké.. moc hezké ... Zavidím
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 12:52
Rychlokvaška
Moc hezký, parádní zážitek! A gratulace k realizaci.
Škoda že kvůli práci nevyšlo aspoň se mrknout za váma do Duxfordu.
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 15:18
Swordfish   
Vítejte zpět a jsem rád že se Vám zadařilo i přes nepřízeň počasí.Také děkuji za památeční prezent
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 20:19
Milan Mikulecky
Není zač, příště snad poletíš s náma Mimochodem na iDNESu už jsou doplněné fotky z celé cesty http://technet.idnes.cz/cesti-nadsenci-leti-po-stopach-nasich-pilotu-v-raf-fvq-/online.aspx?online=1004923
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   2. 7. 2012 / 21:04
Swordfish   
Všechno jsem celou dobu sledoval i fotky viděl a poplakal jsem si Je to nádhera a musel to bejt úžasnej pocit vidět to na vlastní oči Příště určitě letím i kdyby na chleba nebylo Vyšlo to video z Hero2 ???
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   7. 7. 2012 / 09:20
Milan Mikulecky
Pokud se ještě někdo chcete podívat na průběh letu, mám tu odkaz na dvě foto a jednu videogalerii. http://ramrod2012.historicflight.cz/prvni-serie-fotografii-ucastniku-letu-jsou-jiz-dostupne/ Zpracováváme ještě sérii fotek od Petra Kříže, ale to bude nějaký čas trvat, protože jich je prostě moc a videa z GoPro z několika letadel, takže to taky nebude hned.
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   15. 1. 2013 / 17:55
kvybo
Dobrý den, ahoj,

Po několikaleté odmlce jsem se opět zde zaregistroval.
Vím, je to sice trochu se zpožděním, ale proč si v tuto roční dobu nepřipomenout léto.

Zde je sestříhané video z akce RAMROD.
http://www.youtube.com/watch?v=pmr92xy3ig4&feature=share&list=UUtMCrgDHgl00Ao39GT9PfEQ

S pozdravem,
Tomáš Deutsch
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   15. 1. 2013 / 22:07
kuma   
Hezký, Tome, hezký !!!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 03:03
AJS
Čau Tome,

hezký, dík!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 06:50
Milan Mikulecky
Milé připomenutí loňského výletu, už se těším na ten letošní. Škoda, že Sluky nemůžou
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 12:30
Balooo   
Jak, Sluky nemůžou!? To jako diskriminace?
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 12:38
kuma   
Ne. Samozřejmě můžou, v tom případě je ale třeba pod každou sluku podvěsit jednu raketovou startovací jednotku z C-130 - a použít. Jinak by se cestou zbytek konduktu ukroužil k smrti...
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 15:45
AJS
Ja, Sluka je das Zweizylinder Untermensch! To nefidíš, še takofý Sluka je napchosto unrecht flugzeuge? Jak sy ty pchedstavovat takofá dlouhá Überlandflug s něčím, co se místo mytí pcheflíká a stchká do der Waschmaschine? Unglaublich! Pchíští fílet je jen pro Saubere flugzeuge! Vier zylinder a fíce!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 16:08
kuma   
Na, Mensch, unglaublich je ta tfoje otpoveť! Zwei Sluka sind vier Zyllinder, ny? Je fitět, šes nikda neslyšel o Volkssturm !
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 16:13
AJS
Takže Sluka je vlastně Volksturmovik! Gelbe Tod!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 16:13
kuma   
DDDDDDD !!
Bingo!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 16:27
Hermann   
von uz Karel vyhral prezidenstky volby?
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 06:58
Premek
Ty zaběry Doveru jsou krásná pohodovka.

Dík!
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 15:00
Swordfish   
Nádhera...........vidět to alespoň na tom videu díky
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 15:47
flaxa
Pane jo, pohoda,pohodička, nohy na klávesnici, pivko , cigárko a s přivřenýma očima tiše koukat a snít. Díky.
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 16:17
AJS
Jinak na přelomu října a listopadu jsme si s pí Vojtovou dali Doverské útesy ještě jednou, o trochu rychleji - musel jsem ale dávat pozor na 460Km/h, aby mi bobíci nedali pokutu za rychlost

25271 B / 600 x 450 / P1060402.JPG
17295 B / 600 x 450 / P1060403.JPG
 

RAMROD 2012 doletěl :-)   16. 1. 2013 / 18:06
Premek
Neprovokuj, hade!!!
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ