Vždycky mě tam překvapí optimismus těch na kolech a skůtrech, co se neschovají za tu zídku co jim tam vyrobili Ještě že nemáme zrcátka, T/O je z té dráhy vždycky na full thrust, to tam nadělá většinou pěknou paseku...taky proto se tam musíme otáčet po směru hodinových ručiček, aby to nebralo hned bordel a lidi
Jinak z pilotního hlediska perfektní letiště - jedna z nejkratších drah (1628m) kam ještě 757 posadíme a bez mezipřistání dovezeme zpátky domů. Navíc úzká (30m) se všemi omezeními a procedurami co s tím souvisí (zákaz když je mokro, možná nutnost differential braking při RTO pro udržení na dráze,...). Přiblížení na NDB, ale v praxi pěkně vizuálek už od Skopolos, profil drobně pod PAPI, dosednutí přesně a správnou rychlostí bez prostoru na chyby, bez ohledu na to jaká je to rána, jinak goaround, Autobrake na MAX AUTO, full reverzy. A ještě je to ve svahu a v zářezu v kopci, přistání na 20 je s tím downslope ještě větší radost. A taky vždycky hromada nadšených spotterů, jedna z mála šancí najít se na Airliners (neee, nekoukám). Mám to tam rád...
Jinak šikovnou improvizací se tam dá nacpat o jeden kousek navíc (a to nepočítám toho Diamonda nad příkopem). |
|