|  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 18:24 | |
|  | Ahoj vsem,
netusite nekdo, prosim, proc se mi obcas po startu obou motoru ukazuje jiny vykon (tusim, ze je to vykon - je to hned prvni "budik" v sloupci s N1, teplotou, FF/FU...)?
Klasickym postupem (alespon doufam) spustim pravy, najede na nejakych 21,5, prepnu napajeni z APU na GEN2, pak spustim levy, ten ale najede jen na nejakych 20. A taky, kdyz zkusim pridat plyn, tak reaguje jen ten pravy motor. Levy zustava porad na 20ti. Nezachranim to ani prepnutim PACKU. Pri startu jsou samozrejme na OFF. Oba RECIRC FUN jsou na OFF.
diky za radu
dan |
| |
|
 |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 19:41 | |
|  | A pohybují se ti obě plynové páky?
P.S. co je to za model? |
| |
|
 |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 19:51 | |
|  | jojo, obe paky jdou nahoru. Ale je mi divny, ze i na "volnobeh" maji motory rozdilne otacky + ukazatel, ktery indikuje nastaveny tah (takovy ten maly zobacek vne budiku) se zobrazi jen na tom pravem motoru, tzn. na tom, ktery bezi normalne a reaguje na pridani plynu.
jde o pmdg
diky
dan |
| |
|
 |  |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 20:29 | |
|  | No jestli jeden motor nabehne na cca 20%, tak porad visi na starteru, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 20:42 | |
|  | nene, starter se prepne zpet na OFF. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 21:09 | |
|  | Tak to by mohl byt nejaky bug si myslim. Protoze jestli to nedrzi starter, tak FCU by snad nemelo sanci udrzet motor na 20%. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 22:18 | |
|  | a od kdy mají všechny B737 FCU? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 27. 6. 2012 / 14:23 | |
|  | Ja len tak mimochodom, co je to FCU ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 27. 6. 2012 / 14:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 27. 6. 2012 / 21:22 | |
|  | Jo sorry, tak v pripade Bojase EEC. Proste jsem myslel henty ony bazmek co ovlada kohoutek.
Jinak nikde nevidim, ze bych psal, ze vsechny B737 maji FCU. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 27. 6. 2012 / 22:54 | |
|  | no, u NG EEC a HMU a CL FCU,.... Akorát se neorientuju v těch jeho otáčkách, co píše. Protože NGéčko dřív, jak při 20% N2 neotevře stopkohout a z hlavy ti neřeknu, kdy začnou pálit svíce,..... Při poklesu N1 pod volnověh zapíná svíce a přidává palivo. Spíš, než rozhozenej volnoběh bych řešil kolik má na N1 na režimech, ty mohou bejt stejný. Třeba má nastavenej jeden motor volítanej. Vyšší teploty,.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 28. 6. 2012 / 01:59 | |
|  | Ja bych spis rek, ze ma rozhozeny osy, ovlada jen pravy motor a nema zkalibrovanou paku - vysoky volnobeh.
Jinak zkus zapnout fraps a natocit co to delas - a zaves to na youtube. |
| |
|
 |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 20:34 | |
|  | strašně málo infomací,.... Kolik má N2? jaký jsou EGT? jaká je hodnota Fuel Flow? to se všechno při spouštění kontroluje,.... Jakej je tlak v pneumatický větvi? |
| |
|
 |  |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 20:50 | |
|  | to uz si bohuzel nepamatuju. Vim ale ,ze N2 je nizsi u leveho motoru a HYD taky. FU je myslim taky nizsi. Ale kdyz jsem zkusil komplet vypnout vsechny systemy letadla aby bylo cold and dark a znovu vse nahodit, tak byla situace stejna. Pomaha jedine letadlo znovu nacist. Vim, ze takhle to vypada (a asi i bude) jako chyba simu. Ale zajima me, jestli se tohle stava i v realu, proc se to stava a jak to "napravit".
diky
dan |
| |
|
 |  |  | b737 start motoru 25. 6. 2012 / 21:33 | |
|  | na ty packy bacha to pak udělá s Airstarterem docela krátkej proces Jinak stejně jako Lowmick v tom vidím nějaký bug |
| |
|
 |  |  |  | b737 start motoru 26. 6. 2012 / 00:04 | |
|  | ok, cili reseni jako v 90% pripadu - reinstal nebo se s tim naucit zit 
DIKY VSEM
dan |
| |
|
 |  |  |  |  | b737 start motoru 17. 7. 2012 / 13:31 | |
|  | zdravim vespolek,
po delsi dobe si dovolim ozivit toto tema. Stalo se to znovu 
Tentokrat nenabehly do "ovladatelnych" otacek oba motory. Udelal jsem screen budiku. + svitilo upozorneni HYD.
Postup startu byl:
1. leva pumpa, APU, prepnuti na energii z APU, zapnuti 4 prepinacu hydrauliky, zap. zbyvajicich pump, start praveho, zapnuti privodu paliva (nevim jak se to jmenuje, je to ta paka u plynovych pak), po vraceni starteru z GND na OFF prepnuti napeti z APU na GEN...a nic. Motory zustaly vyset na onech 20.7, na pridani plynu nereagovaly.
Pripominam, ze zadne planovane/neplanovane chyby nemam zapnute. Plynove paky nemam "rozhozene". Po znovunacteni letadla vse funguje v pohode. Jde mi o to, jestli je to skutecne bug nebo delam neco spatne (ikdyz to delam porad stejne a v 99.9% to funguje). Je mozne, ze treba motory nenabehnou, protoze mam uz slabe napeti v baterii? Obcas treba 20 minut stojim jen na bateriich a pak az zapinam APU. Ale kdyz uz APU bezi, tak se energie bere z nej ne? + Packy mam pro startu motoru OFF
Zde screen (zatim jen jeden motor spusteny)
diky za rady
dan |
| |
|
 |  |  |  |  |  | b737 start motoru 17. 7. 2012 / 13:47 | |
|  | neměl jsi třeba vypnutý joy? Já to dělával, když jsem hejbal s letadlem ve Slew modu. Jinak to HYD svítí správně, protože ti nepracuje motorová pumpa jedničky motoru. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 17. 7. 2012 / 16:06 | |
|  | prave ze ne. Vse bylo zapnuty, nastaveny atd...
Cili je to BUG a hotovo 
diky
dan |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 17. 7. 2012 / 18:31 | |
|  | Jseš s tím nějak moc rychle hotovej Ujišťuji tě, že to rozhodně není BUG FS ani PMDG, to bys asi nebyl jediný, komu se něco takového stalo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | b737 start motoru 17. 7. 2012 / 22:05 | |
|  | tak...chyba v me instalaci 
ale jak tak ctu, tak spoustim zhruba spravne, cili chyba neni na me strane? 
d, |
| |
|
|