FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: limity pouzivania TCAS Jeden příspěvek | Celý strom
OT: limity pouzivania TCAS   20. 6. 2012 / 22:54
Rychlokvaška
Jojo, vidíš to i na displeji...když máš na 757 zaplej odpovídač na TA/RA a čekáš na vzlet na vyčkávacím, tak ti na EHSI svítí "TA ONLY" a přistávající éra sice vidíš žlutě, ale je to zticha - tzn. RA je inhibited úplně, TA pak zvukově.

Těch 400-500ft je taková obecně uznávaná výška, pod kterou se nedělá skoro nic při vzletu ani přistání, ani třeba při požáru nebo destrukci motoru. Výjimkou je třeba umlčení warningu a zasunutí podvozku, případně zahájení goaroundu. Zbytek je prostě plná koncentrace na řízení letadla a u těch moderních je tomu přizpůsobený i Warning systém - zbytečně to na tebe nehuláká ani to nezobrazuje závady, apod.

Nakolik je těch 500ft svatých se na vlastní kůži mohla přesvědčit posádka Pákistánského Fokkeru F27 v roce 2006 u Multanu - místo řízení se věnovali hned po odlepení praporování motoru a po následném stallu zařvalo všech 45 lidí na palubě.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ