FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pomoc Jeden příspěvek | Celý strom
problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 18:42
FSPilot   
ad 3) Je to myšleno tak, že já photoshop mimo tyhle alfa kanály neumím, takže pracuju v jiném programu a to, co vytvořím pak jen překopčím do toho photshopu a udělám tam texturu s alfa kanálem (to zase neumím v Corelu). Normálně pracuješ (v malování a běžných editorech) s obrázky s 24-bitovou barevnou hloubkou. 32-bitový obrázek v sobě má víc informací (je obsáhlejší) - tam je např. ten alfa kanál, který říká, co z toho obrázku má být zobrazeno. Je to de-facto černobílý obrázek s tím, že černá znamená "nezobrazit" a bílá "zobrazit. Musí mít stejnou velikost jako obrázek, pro který je tvořena. Toť vše

Jak to pak uložíš (ten výsledný obrázek), tak je třeba ho hodit jako texturu do složky s texturama. Někdy bývá potřeba tu texturu ještě překonvertovat do formátu DXT1 nebo 3 aby se zobrazil na modelu.

Je to už jasné?
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ