| | | | | Ahoj lidi,mám tento problém a nevím jak to vyřešit mohly byste mi poradit jak to opravit. |
| |
|
| | | | | Nepoužils model určený pro jinou verzi simulátoru? Tipoval bych, že ano.
P.S. do nadpisu se nepíše "pomoc" a jiné nic neříkající hesla, ale stručný popis problému. |
| |
|
| | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:19 | |
| | Abych to specifikoval,chtěl jsem pozměnit texturu na křídle v FS Repaint a při ukládání vzniklo todle jinak model je pro fs2004 jako mám já na pc |
| |
|
| | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:28 | |
| | FS Repaint toto dřív dělal i mně, teď ho ale nepoužívám, jen ti můžu říct, že nejsi první. Zkusil jsem to tehdá udělat znovu a pak to fungovalo, vlastně jsem nezjistil čím to bylo, někdy se to stalo, jindy ne. |
| |
|
| | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:33 | |
| | předpokládal bych, že se někde "cestou" ztratil alfa kanál, který určuje průhlednost, nebo je to uložené ve formátu, který rozlišuje pouze alfu jako zapnutou a vypnutou. V jakém formátu jsi ukládal? Ulož jako DXT3 tuším.... |
| |
|
| | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:38 | |
| | ukládál jsem to jako orig.,tak to vyzkouším.
|
| |
|
| | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:35 | |
| | jenže to mě právě štve,mám spadýno na tygra a když máš křídla základ hotový tak todle a můžeš začít znova,je to pořád dokola. Nevíš o nějakým lepším programku? |
| |
|
| | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:41 | |
| | FS Repaint neumí pracovat s alfa kanálama.
Tohle se hrozně jednoduše dá udělat přes Photoshop - přidáš tam kanál (točící se černobílou vrtuli) a uložíš jako 32-bit texturu a pak to převeď do DXT 3 (přes ImageTool nebo DXTBmp nebo něco takového) a hotovo |
| |
|
| | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 15:52 | |
| | Co kde jak s čím?-Todle je pro mne bohužel španělská vesnice |
| |
|
| | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 16:00 | |
| | Tak jak mi poradil Tonde,zdá se že to teď fachá jak má,doufám že to půjde,nerad bych zase musel začít znova.Tímto mu děkuji za radu,a snad to už konečně nebude blbnout. |
| |
|
| | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 16:01 | |
| | ...není zač, já mám totiž vždycky pravdu |
| |
|
| | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 16:15 | |
| | Až po tvojí drahé ženě! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 17:12 | |
| | nikoli |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 18:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 16:14 | |
| | 1) Otevřeš si to ve Photoshopu (mělo by to umět víc prográmků, ale nevím které to jsou) a dostaneš to, co vidíš na obr. 1.
2) Přidáš tam alfa kanál kliknutím na čudlík, na který směřuje červená šipka.
3) hodíš si tam (nebo namaluješ - já to dělám v Corelu a kopčím to tam) obrázek, který ti ukáže, která část má být viditelná. (čím světlejší, tím víc viditelné) - obr.2
Pak to uložíš ve formátu 32-bit a pak už to jen stačí překonvertovat do DXT3 (někdy to není nutné). |
| |
|
| | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 17:37 | |
| | Tak první dva body jsem pochopil,třetí bod na půl,to uložení formátu 32-bit je myslíš v Photoshopu a pak jako překopírovat do fs painkitu?
Pochopil jsem to správně?
A nebo myslíš překopírovat do textur v fs? |
| |
|
| | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 18:42 | |
| | ad 3) Je to myšleno tak, že já photoshop mimo tyhle alfa kanály neumím, takže pracuju v jiném programu a to, co vytvořím pak jen překopčím do toho photshopu a udělám tam texturu s alfa kanálem (to zase neumím v Corelu). Normálně pracuješ (v malování a běžných editorech) s obrázky s 24-bitovou barevnou hloubkou. 32-bitový obrázek v sobě má víc informací (je obsáhlejší) - tam je např. ten alfa kanál, který říká, co z toho obrázku má být zobrazeno. Je to de-facto černobílý obrázek s tím, že černá znamená "nezobrazit" a bílá "zobrazit. Musí mít stejnou velikost jako obrázek, pro který je tvořena. Toť vše
Jak to pak uložíš (ten výsledný obrázek), tak je třeba ho hodit jako texturu do složky s texturama. Někdy bývá potřeba tu texturu ještě překonvertovat do formátu DXT1 nebo 3 aby se zobrazil na modelu.
Je to už jasné? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 20:10 | |
| | o čem žes teď psal? pochopil děkuji za hodnotnou informaci a vysvětlení |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | problém s texturou vrtule. 7. 6. 2012 / 20:19 | |
| | už to funguje |
| |
|
|