Autorudder je něco jiného
"Autorudder" znamená, že (když není ovládání směrovky třeba pedálama, otáčením joystocku nebo alespúoň šipkami) směrovka a křidélka jsou ovládány současně ovládáním křidélek (kývání joysticku do stran) vždy v ideálním poměru tak, aby kulička byla vždycky v prostřed a zatáíčky jako bez skluzu a výkluzu.
Ovládání předního kola je jiná funkce - a je třeba napsat, jestli to dělá problém u všech letadel, nebo jen u některého - může jít o charakteristiku toho kterého modelu. Zda - a jak - to funguje se dá dobře poznat při pohledu zvenčí na letadlo (ze přčedu a zblízka) - tam, kde to funguje je i vidět otáčení předního kola. Tam kde to nefunguje, tak ledadélko zatáčí buď vyšlapováním směrovky (pedály, šipky) - nebo diferenciálním brzděním (levá brzda - pravá brzda = klapky F11-F12)
Zapnout si "autorudder" by z toho udělalo dost guláš... (zatáčelo by se pak "křidélky", což je v porovnání se skutečným letadlem absolutní nesmysl)
Jinak - Tonda píše už někde nahoře, že používá FS-2004. |
|