| | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 15. 5. 2012 / 22:01 | |
| | Ahoj všichni,
snad mě nepošlěte do háje s ,pro některé, trapnou otázkou. Létám hlavně IFR a proto mějte slitování. Občas se proletím s výborným modelem MiG-21 F-13. Někdy, při určité rychlosti, nejde letado přitáhnout. Letadlo mi ve většině části letu připadá skvěle ovladatené do stran, ale občas mě překvapí velmi špatnou ovladateností při změně výšky. Hlavně při přistání je to docela bezmoc. Čeho se mám vyvarovat, co dělá špatně ?
Díky za odpovědi |
| |
|
| | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 15. 5. 2012 / 22:05 | |
| | zkus letět ustálenou rychlostí 600kmh a vyvážit si letadlo, citlivost na výškovku by se měla zlepšit. Jinak je třeba trimovat stále, na rukavici byl za pár týdnů prodřený pravý palec právě od neustálého vyvažování. Před vzletem je třeba vyvážit na tablo Neutral, tuším že ho tam Ivan udělal. A na přistání po vysunutí klapek a podvozku je taky nutné vyvážit... Zkrátka, stále vyvažovat |
| |
|
| | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 15. 5. 2012 / 22:31 | |
| | Díky za rychlou odpověď. |
| |
|
| | | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 15. 5. 2012 / 22:32 | |
| | dej vědět či pomohlo |
| |
|
| | | | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 16. 5. 2012 / 14:37 | |
| | nepomohlo, ale rychla odpoved je za pul bodu |
| |
|
| | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 16. 5. 2012 / 20:55 | |
| | Já lítám bez rukavic, mám vcelku pohodlný joy. |
| |
|
| | | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 17. 5. 2012 / 12:27 | |
| | Ono v realu tie rukavice na nieco su.Stalo sa v historii , ked to stalo este za hovn.. ,konkretne moj instruktor na MiG-21 a urcite ucil aj Tondeho,ze za letu sa mu zasekla klapka privodu horuceho vzduchu v polohe horuci, a mal co robit,aby doletel a pristal, bo vsetko v kabine bolo horuce, hlavne knipel,plynova paka a ostatne ovladace. Hned nasadil masku , kyslik atd. Lenze rukavice neboli a to sa mu skoro nevyplatilo.
Takze odvtedy kazdemu pilotnemu elevovi , co zacinal, nezabudol pripomenut,ze rukavice nie su na okrasu alebo z frajeriny, ale bezpecnostny prvok,ktory moze dostat pilota zo sraciek.
S joystikom by som ich tiez nevylucoval,aspon tie teflonove,co ked letis na nejakej dlhej trati,a v kuchyni sa ti vari polievka, zabudnes na to a hned je nejake nestastie....haha. |
| |
|
| | | | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 17. 5. 2012 / 12:56 | |
| | Hehe, tohle se mi stalo v Meridianovi. Sice rizeni bylo v poho, ale zacaly odchazet "televize" a avionika vubec. Coz by taky ani nevadilo, byl jsem zrovna ve VMC. Vic jsem se bal dalsiho legu, ktery mel byt na Mallorku Tam uz bych to vedro nedal |
| |
|
| | | | | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 17. 5. 2012 / 14:30 | |
| | A co rukavice - rukavice měls?
|
| |
|
| | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 16. 5. 2012 / 14:53 | |
| | Nevím ale třeba je to tvím joyem mě se to nestává toto. |
| |
|
| | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 16. 5. 2012 / 16:13 | |
| | Máš to v FS2004 či v FSX?
Jinak platí to, co psal tonde. Musí se vyvažovat. Na vzlet a přistání je ideální mít trim v pozici 25 až 30% (nos nahoru). Samozřejmě se změnou rychlosti se to mění. |
| |
|
| | | | Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 16. 5. 2012 / 17:19 | |
| | Ahoj, mám to v FS2004. Teď jsem sedl k PC a jdu to zkusit. Je třeba se uklidnit po vyčerpávajícím a neskutečně zlouhavém řešení stavebního povolení na stavebním úřadě v naší obci. Dochází mi síly. Ty úřady bych všechny zavřel. |
| |
|
|