FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 15. 11. 2024, svátek má Leopold Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13 Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   15. 5. 2012 / 22:01
Tomek z Krpole
Ahoj všichni,
snad mě nepošlěte do háje s ,pro některé, trapnou otázkou. Létám hlavně IFR a proto mějte slitování. Občas se proletím s výborným modelem MiG-21 F-13. Někdy, při určité rychlosti, nejde letado přitáhnout. Letadlo mi ve většině části letu připadá skvěle ovladatené do stran, ale občas mě překvapí velmi špatnou ovladateností při změně výšky. Hlavně při přistání je to docela bezmoc. Čeho se mám vyvarovat, co dělá špatně ?

Díky za odpovědi
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   15. 5. 2012 / 22:05
tonde   
zkus letět ustálenou rychlostí 600kmh a vyvážit si letadlo, citlivost na výškovku by se měla zlepšit. Jinak je třeba trimovat stále, na rukavici byl za pár týdnů prodřený pravý palec právě od neustálého vyvažování. Před vzletem je třeba vyvážit na tablo Neutral, tuším že ho tam Ivan udělal. A na přistání po vysunutí klapek a podvozku je taky nutné vyvážit... Zkrátka, stále vyvažovat
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   15. 5. 2012 / 22:31
Tomek z Krpole
Díky za rychlou odpověď.
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   15. 5. 2012 / 22:32
tonde   
dej vědět či pomohlo
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   16. 5. 2012 / 14:37
Toomitsch
nepomohlo, ale rychla odpoved je za pul bodu
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   16. 5. 2012 / 20:55
Harašivý_panda
Já lítám bez rukavic, mám vcelku pohodlný joy.
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   17. 5. 2012 / 12:27
dandee
Ono v realu tie rukavice na nieco su.Stalo sa v historii , ked to stalo este za hovn.. ,konkretne moj instruktor na MiG-21 a urcite ucil aj Tondeho,ze za letu sa mu zasekla klapka privodu horuceho vzduchu v polohe horuci, a mal co robit,aby doletel a pristal, bo vsetko v kabine bolo horuce, hlavne knipel,plynova paka a ostatne ovladace. Hned nasadil masku , kyslik atd. Lenze rukavice neboli a to sa mu skoro nevyplatilo.
Takze odvtedy kazdemu pilotnemu elevovi , co zacinal, nezabudol pripomenut,ze rukavice nie su na okrasu alebo z frajeriny, ale bezpecnostny prvok,ktory moze dostat pilota zo sraciek.

S joystikom by som ich tiez nevylucoval,aspon tie teflonove,co ked letis na nejakej dlhej trati,a v kuchyni sa ti vari polievka, zabudnes na to a hned je nejake nestastie....haha.
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   17. 5. 2012 / 12:56
Lowmick   
Hehe, tohle se mi stalo v Meridianovi. Sice rizeni bylo v poho, ale zacaly odchazet "televize" a avionika vubec. Coz by taky ani nevadilo, byl jsem zrovna ve VMC. Vic jsem se bal dalsiho legu, ktery mel byt na Mallorku Tam uz bych to vedro nedal
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   17. 5. 2012 / 14:30
kuma   
A co rukavice - rukavice měls?
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   16. 5. 2012 / 14:53
Jester
Nevím ale třeba je to tvím joyem mě se to nestává toto.
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   16. 5. 2012 / 16:13
Aardvark   
Máš to v FS2004 či v FSX?

Jinak platí to, co psal tonde. Musí se vyvažovat. Na vzlet a přistání je ideální mít trim v pozici 25 až 30% (nos nahoru). Samozřejmě se změnou rychlosti se to mění.
 

Dotaz k ovladání letounu MiG-21 F-13   16. 5. 2012 / 17:19
Tomek z Krpole
Ahoj, mám to v FS2004. Teď jsem sedl k PC a jdu to zkusit. Je třeba se uklidnit po vyčerpávajícím a neskutečně zlouhavém řešení stavebního povolení na stavebním úřadě v naší obci. Dochází mi síly. Ty úřady bych všechny zavřel.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ