| | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 14. 5. 2012 / 15:25 | |
| | | |
|
| | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 14. 5. 2012 / 15:34 | |
| | "Při stavu ruských počítačových technologií je podle ruského listu možné, že posádka na tragédii vinu nenese."
Mám dost... |
| |
|
| | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 14. 5. 2012 / 15:36 | |
| | Vidim to tak ze sa presne opakuju zaciatky a320y, akurat viac nez 20 neskor |
| |
|
| | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 14. 5. 2012 / 15:34 | |
| | spousta krasozvastu a okurky na obzoru ... |
| |
|
| | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 14. 5. 2012 / 15:55 | |
| | Kristova noho, vždyť to letadlo je stejně ruské asi jako škodovka česká. Pochybuji, že celý fly-by-wire je made by Sukhoi.... :-/ |
| |
|
| | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 09:27 | |
| | To vieš , novinári majú v tom hneď jasno. Darmo sa rozčulovať. |
| |
|
| | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 10:31 | |
| | Ale Toníčku, vždyť je to úplně prosté!Posádce už nikdo nepomůže, čest jim, ale letadlo je potřeba konečně prodávat a ta nehoda na všechno vrhá nepěkné stíny.Takže je potřeba vše vyšetřit tak, aby se ukázalo, že na vině bylo nějaké fatální opomenutí posádky, řídícího, nečekané zhoršení počasí, ale LETADLO bylo naprosto Ok.Co je na tom sakra nepochopitelného?
A nepěkný zvyk hodit vše na pilota - v případě že už nebude schopen výslechu fungoval v českém letectvu taky výborně........nejsem cynik, jen to vidím reálně. |
| |
|
| | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 11:04 | |
| | | |
|
| | | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 11:19 | |
| | No .. Kopřik to přehnal na jednu stranu, ty na druhou ... Ono to tak asi skoro určitě bude, ale taky být nemusí .. takže bych nepředbíhal .) |
| |
|
| | | | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 11:47 | |
| | Já to myslel všeobecně. Nikoliv konkrétně. |
| |
|
| | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 11:38 | |
| | Kopříku, nic ve zlym, ale když už je chudák pilot pod kytkama, tak automaticky tvrdit, že se "vše samozřejmě hodí na pilota" je jak bílej rasismus.
Já si myslím, že i důvody ke zpochybňování závěrů katastrofy ve Smolensku (se všemi zakuklenci pobíhajícími mezi troskami a střílejícími zbylé přeživší nebožtíky) jsou pusté spekulace. Rweport možná má chyby, ale není důvod mu v zásadních věcech nevěřit. Takže počkejme si na závěr vyšetřování - a pak můžem možná znova diskutovat...
|
| |
|
| | | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 13:36 | |
| | Kazde lietadlo ma svoje muchy a nehovoriac, ked je novy typ. Aj ked sa mysli na vela veci, mnohe sa prejavia za chodu. Napriklad taka A380 kym sa vyladi, tak to este potrva. Ani u 737 nebola pri prvych modeloch hned lazo plazo. A museli sa menit veci aby im nepadali ako hnile hrusky. Chce to len cas na vyladenie. Len problem, ze pri tom ladeni zomieraju ludia. |
| |
|
| | | | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 14:18 | |
| | Dokonce systém řízení směrovky se na 737 měnil až po 40ti letech provozu |
| |
|
| | | | | Nešťastný Suchoj Super jet po druhé ... 15. 5. 2012 / 18:12 | |
| | Doktore, při vší úctě k Tobě, nemyslím si že to má něco společného s rasismem,to fakt ne. Co se týče Smolensku, tak jsem od první chvíle zastával konzistentní názor - a nikdy jej nezměnil, že jde vše na vrub kapitána!Přes všechny okolnosti vlivy a podobně a tady na péráku jsem byl málem ukamenován.Akorát poláci furt špekulují a odmítají si připustit, že v jejich letectvu je cosi shnilého (jak mi soukromě potvrdilo pár polských zkušených dopravních letců). |
| |
|
|