1) Proč nejní v tomto ATRku 2x distance counter ????
Skoro mi to připadá až jako "chyba" .-)
Např. Zapomeňme na FMS... a zaleťmě SID VOZ9F z 24
Dobře naladim OKL122,6 a na 4nm točím 163 a ihned přelaďuji NAV1 na NER108,6 a nalítávám přez NAV R208 atd........
a teď třeba vysazení motoru.. tak to abych zase ladil "třeba" OKL122,6 ale to už ho ani nemusím mít v stby (páč tam je třeba VOZ 116,3) ........ Jó ve dvou lidech by to šlo... ale já mám ještě komunikovat s řídícím .-)) P.S. berte to jen jako "modelovou" situaci... aneb prostě mám rád 2x d.c. .-))
Prostě PROČ není na EFISU 2x d.c. ..???? Kolik jich tam mají v reálu...??
Eurowings ATR ho tam má...... pak si nechám OKL furt v nav2 a nic neřeším, furt vidím vzdálenost k nav2........
2) Jo a další quest...?? NA CO JE tady u autopuilota NAV2 COURSE(2) selector .....??? dá se nějak využít..?? nějak se to nemůžu nikde dočíst .-(
Jak to je v reálu...?? je někde přepínač "břevna" pro NAV1/2...?
3) A ještě dotaz na ATC... Předpokládám, že je to takhle..: při clearanci dostanu SID ... mno lineupuju a takeoffuju (přeladím - pokud stihám .-)) a pak oznamím airborn pass (2500)ft a i bez ATC vyřčeného povolení pokračuji po SIDu...? |
|