| | | PMDG-736: Zadní vrata a "zaseklé klapky" 9. 2. 2005 / 14:36 | |
| | Zdar,
1) podařilo se mi na gate u %SUBJ% ve verzi VC and Cabin otevřít levé zadní dveře a dveře od nákladového prostoru (v dolní části). Před startováním jsem je chtěl zavřít, ale veškeré kombinace Shift+E a číslo pracovaly pouzes hlavním východem (vlevo vepředu). Zajímavé bylo, že mi OH nic neindikoval a alert "Doors?" taky nic. Existuje nějaká jiná kombinace, nebo to je mapováno na tailhook, či něco podobného?
2) Po startu jsem se přepnul do MCP VNAV a LNAV a vklidu se kochal. Klapky jsem pozvedal až do 2st. a tam už jsem tak trochu zapoměl a uvědomil si to kolem FL120, kdy mi to letělo nějak pomalu. Klapky už se ale nepohnuly. Indikace byla stále na 2st. a "vizuální kontrola" taky nic. Backup ovládání na OH taky nefungovalo. Předpokládám správně, že to je simulace zaseknutí? A je normální, že jsem se nedostal přes cca IAS 170 na N1 97% při cruise? A taky mi to taky na trase LKPR - EDDF na FL385 vyžralo skoro všechen petrolej... (Letěl jsem s L+P=100%, C=0%)
Díky za názor
B. |
| |
|
| | | Re: PMDG-736: Zadní vrata a 9. 2. 2005 / 14:42 | |
| | a) je to interni kombinace PMDG - zjistis z menu PMDG nebo si to namapuj podle sebe
b) "vy jste se zase kochal že jo pane pilote"
Letet z LKPR-EDDF v FL385 je naprosty nesmysl uz jenom z titulu tehle neexistujici letove hladiny V realu se to lita na hranici dolniho vzdusneho prostoru asi tak ve FL240
m |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 9. 2. 2005 / 18:37 | |
| | a) ano, akorat mam pocit, ze moje menu PMDG v FS9 je uplne jiny nez to, ktery je v dokumentaci. Mozna to je tim , ze mam jenom 600/700. V tech jejich klavesach nic o dverich neni.
b) Kochal, kochal, jak mi to vypadlo z FMC, tak jsem to tam nechal, zatim trenuju, tak blbosti neresim. Stejne mi to jeste ani neprovedlo autoland, protoze se mi FMC roze.. ehm. "roznemuze" a ohlasi neco jako ARR FOR RNV NOT EXIST, nebo co - proste jeste se mi nepodarilo sestavit RTE, TRANS, STAR a RWY tak, aby to fungovalo, a "neupadlo" u nejakyho HOLD patternu. Ale to chce cas a MANUAL
Zatim se snazim z Tutorialu uz nevim od koho udelat vlastni kompletni let LKPR-EDDF. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 14:59 | |
| | A proc to teda po naletu posledniho bodu trasy neprepnes do LVL/HDG modu a nenaletnes si ILS tak rikajic rucne? Pak ti to autoland provede naprosto bez problemu. Beztak se v online letani s priletem po STAR zase tak casto nesetkas |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 18:50 | |
| | Nevim, me se prilet po STARu online deje celkem casto... a mnohdy i s navazem na ILS proceduru od IAFu...
ZC |
| |
|
| | | Re: PMDG-736: Zadní vrata a 9. 2. 2005 / 15:02 | |
| | FL385 za A) neexistuje jako vyska pro cruise flight a za B) letet v takovy vysce takovejhle let co trva tak 50 minut je kravina.
Co se tyce toho zrani paliva a IASu.... vytahnul jsi vubec podvozek? Jestli si letel na VNAV, tak rychlost ridi FMC, takze se podivej jakou rychlost mas nastavenou tam.
Dale.... na let LKPR-EDDF by ti melo stacit tak 50-60% v obou krajnich nadrzich. Ostatne primo v manualu PMDG jsou na palivo planovaci tabulky a popsany postupy.
Zaseknuti klapek to rozhodne neni, pac jestli sis neco takovyho sam nenastavil v PMDG failure menu, tak to samo 100% neudela - to bude spis nejaka jina zahada, zkus jestli ti to neudela znova.
Co se tyce tech dveri tak to uz ti povedel meila... v tom menu PMDG vyberes DOORS a tam si namapujes tlacitka na ovladani vsech dveri. |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 9. 2. 2005 / 18:43 | |
| | a) vim, zatim neresim.
b) podvozek UP&LOCKED A/T valil full-throttle, ale na planovanych cca 0.72 se nikdy nedostal. Pri APR mel valit 240, ale vypnul VNAV s tim, ze neudrzi ALT.
c) Valilo to 97% N1 po cely let...
d) Ale presne tak se to chovalo, nemohl jsem treba nekde prijit o tlak v hydraulice? Ale vsechno bylo ON a anunc, zhasnuty... Podvozek sel ven v pohode. V rukach jsem s tim i uspesne trisknul o RWY... APR na MCP se mi neustale vypinal. Ani nevim proc, vzdycky vydrzel v LOC a G/S tak 20-30sec na oba AP (A/T byl radsi na SPEED a v pohode). Mozna proto, ze jsem sedal na klapky 2st. a 161 IAS Taky to porad nadavalo Zkusim to jeste nasimulovat.
e) Jeste se podivam, ale jak uz jsem psal, v manuale je popsany uplne jiny menu, nez tam mam a v seznamu klaves jsem nic ke dverim nenasel. Vetsina byla k MCP.
Diky,
B. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 9. 2. 2005 / 18:56 | |
| | No jestli ti to vyvadi takovyhle psi kusy, tak tam je 1000% nekde nejaka hrozna bota - jako kdyz tu tudle jednou nekdo lital jenom na APU a bez bleed airu
Projed znova FMC a overhead - musis na neco narazit. Jinak kdyz se ti neco vypne nebo letadlo zjisti ze je neco spatne nastaveny, nebo neni nastaveny vubec, tak ti to rozsviti na annunciator panelu (ten malinkej vlevo nahore), tak kdyztak taky jukni tam. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 09:45 | |
| | Asi tam radil Maldr se Skalijovou...
FMC a OH byly v pohode, to je mi divny. Panel byl zhasnutej, i dyz jsem ho resetoval. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 09:01 | |
| | 161 IAS na 2st. flaps - to je moc, to je ono, proč ti to vypadává, mě to dělalo taky.
Na FMC máš tlač. init ref. (nebo tak nějak) a po jeho zmáčknutí se ti objeví tuším že 3 volitelné rychlosti (VREF) a zároveň i nastavení klapek k té dané rychlosti. Jednu z nich si vyber (s ohledem na délku dráhy, větru atd.). Až si jednu vybereš, tak se ti tato rychlost převede do LEGs, konkrétně k rwy a tu pak udržuj s předepsanou hodnotou klapek - nejlépe už před usazením do LOC. Ta rychlost je ještě zvýšena o rychlost větru (např. VREF+5). Já osobně dost často sedám na LKKV, kde je dráha úzká a krátká, tak tam zadávám tu poslední hodnotu na full flaps a sedám okolo 134-140 IAS (záleží na větru).
Nejsem z oboru, tak případně sory za vidlácký komentář. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 09:46 | |
| | a) asi jo...
b) to znam, ale nabizi klapky na 15, 30, 40. Ja mel zaseknuto na 2. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a 10. 2. 2005 / 11:16 | |
| | Na LKKV je skutecne dobre provadet stabilizovane priblizeni, a myslim, ze i ve realu se provadi, hlavne s ohledem na absenci G/S kdy se musi dodrzovat rychlost a uhel klesani. U ILS se vsak dovysouva mechanizace do pristavaci konfigurace az nekde od 2000ft RA a mene, hlavne kvuli uspore paliva... |
| |
|
| | | Re: PMDG-736: Zadní vrata a AktaX 10. 2. 2005 / 09:56 | |
| | Tak jsem se na to vecer podival a je to zajimavy:
737-600 mi otevre pouze predni dvere. Jak jsem otevrel ty zadni netusim.
737-700 winglets/stairs mi vezme Shift+E a 1,2,3,4 - predni, zadni dvere a zadni a predni kufr. Normale to funguje. Vyklapeni schodu je taky v pohode.
Tak nevim. V nastaveni FS9 v PMDG - Keyboard commands opravdu dvere nejsou. A cele to menu je uplne jine, nez v dokumentaci na webu PMDG Obecne mnohem jednodussi.
Napriklad jsem nikde nezjistil, k cemu je posledni "I" v MZALFOTRI. me to nic nedela a v dokumantaci je misto toho C, nebo E, proste neco jinyho.
Taky jsem hledal vysvetleni jak se pracuje se strankou HOLD ve FMC a nasel jsem jen jednu vetu, ze to pridava Hold paterny.
No to bude jeste prace.... |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a AktaX 10. 2. 2005 / 10:36 | |
| | Mám dotaz. Jak to mačkáš? Nejprve Shift+E pak pustíš a pak číslo nebo tři klávesy naráz? A ještě to číslo na Num. klávesnici nebo tam jak jsou +ěšč? |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG-736: Zadní vrata a AktaX 10. 2. 2005 / 11:48 | |
| | zadni dvere byvaji namapovane na klavesu M. A pokus chces schudky(pouze vybranych modelu PMDG) tak si namapuj tyto funkce z ovladani FSky (Assignment)
Decrease Concorde nose/visor angle CTRL+F10
Extend Concorde nose & visor fully CTRL+F9
Takhle je to posane na strankach PMDG |
| |
|
|