a) vim, zatim neresim.
b) podvozek UP&LOCKED A/T valil full-throttle, ale na planovanych cca 0.72 se nikdy nedostal. Pri APR mel valit 240, ale vypnul VNAV s tim, ze neudrzi ALT.
c) Valilo to 97% N1 po cely let...
d) Ale presne tak se to chovalo, nemohl jsem treba nekde prijit o tlak v hydraulice? Ale vsechno bylo ON a anunc, zhasnuty... Podvozek sel ven v pohode. V rukach jsem s tim i uspesne trisknul o RWY... APR na MCP se mi neustale vypinal. Ani nevim proc, vzdycky vydrzel v LOC a G/S tak 20-30sec na oba AP (A/T byl radsi na SPEED a v pohode). Mozna proto, ze jsem sedal na klapky 2st. a 161 IAS Taky to porad nadavalo Zkusim to jeste nasimulovat.
e) Jeste se podivam, ale jak uz jsem psal, v manuale je popsany uplne jiny menu, nez tam mam a v seznamu klaves jsem nic ke dverim nenasel. Vetsina byla k MCP.
Diky,
B. |
|