Dolní vstupy fungovaly od nahození cca takto: spustil se turbostartér, který poháněl celou skříň náhonů KSA. Páka ovládání motoru se přesunula ze Stop na Start a tím došlo k mechanickému uvolnění zámku horního vstupu, který byl blokován v poloze Stop na zavřeno a vlastní vahou spadl dolů. Jak naběhl tlak ve spušteném motoru, zavřel se spodní vstup. Při otáčkách 20% se horní vstup otevřel úplně a od 35% pracoval jako plovoucí v závislosti na otáčkách. Stabilní chod motoru byl při 69% otáček. Druhý motor se začal nahazovat při 40% otáček prvního motoru a vstupy pracovaly stejně.
Pak to fungovalo podle dvou variant dle varianty, resp. výrobní série mašiny:
- spodní vstupy se otvíraly při dosažení rychlosti 200 kmh
- spodní vstupy se otvíraly při rozepntutí koncáku na příďáku, ale nevím, jestli jen při odlehčení, nebo při zavření
Která varianta je novější zatím nevím, kolega od MiG-29 asi ještě spí, neb na dotaz zatím neodpověděl. Pokud odpoví, můžu večer doplnit. |
|