FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Čo je to za éro? Jeden příspěvek | Celý strom
Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 09:47
jožo
Na Avsime som našiel tento eroplán. Neviem či v skutočnosti niečo také existuje, má glass kokpit, peknú pajlotku (ako živá...) Je to do FSX. Pozná to niekto alebo je to len vymyslené?
17900 B / 600 x 338 / zvrchu kabína.jpg
16697 B / 600 x 338 / zblízka.jpg
18736 B / 600 x 338 / prístrojovka.jpg
15228 B / 600 x 338 / pilotka ako živá.jpg
 

Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 10:44
Kachna   
Jožo nemám tušení, udělej ho do X-Planu a tam zjistíš, zda to opravdu může létat,....
 

Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 12:45
neotryx
+100
 

Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 12:48
jožo
+ 1000 x choďte už niekam....
 

Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 11:36
polda66cz   
Před pár dny jsem o něm četl. Zatím samé pozitivní věci.
Mezitím se mu začalo říkat Mini Concorde.
http://www.antsairplanes.com/swampwallaby.html
 

Čo je to za éro?   28. 4. 2012 / 12:47
jožo
Je vidieť, že to nerobil nejaký amatér ale antsairplanes (mimochodom urobili perfektnú Tecnam Sierru LSA a iné ale bohužiaľ PAY) pretože je to urobené na úrovni, aj keď je to ako som sa dočítal fantázia.
 

Čo je to za éro?   29. 4. 2012 / 11:23
FSPilot   
No, ale má to od základu jednu velkou konstrukční vadu, na kterou by nejspíš byl i X-Plane krátký

Veškerý bordel od příďového kolečka by šel rovnou do vstupního ústrojí motoru. Řešil jsem něco podobného, když jsem kdysi experimentoval s modýlkama
 

Čo je to za éro?   29. 4. 2012 / 12:08
Kachna   
ty neznáš blatníčky, nedo "s" tvar vstupího ústrojí?
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 00:07
FSPilot   
blatníčky nejsou tak účinné, jak bys potřeboval - zabrání sice odlétávání hmotnějšího bordelu od kola, ale nezabrání víření bordelu a jeho následné nasátí.

"S" tvar vstupního ústrojí neznám a podle strejdy gůgla by "s" tvar měl napomáhat spíš k snížení rychlosti na vstupu do motoru než na nějakém "odbordelaření" vzduchu, který tam teče, takže to ten problém zřejmě taky nevyřeší

Ostatně za důkaz, že tohle řešení asi není zrovna nejlepší, bych považoval již existující mašiny (Typhoon, F-16, A-7, XB-70, X-31, X-32, J-10). Ona ta složitá konstrukce kolečka až za vstupem, kde toho místa zrovna dvakrát moc není, nebude náhodná.
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 00:32
Kachna   
tenhle vstup je třeba na ATRce. je to tom, že máš sací kanál do motoru zahnutý. těžký předměty pokračují dál, kdežto lehčí vzduch je nasáván do motoru,....

sací kanál na PW-120 http://sfu.ussel.pagesperso-orange.fr/Gif/Aviation1.GIF
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 00:43
FSPilot   
Jooo tohle! Podobně to mají i M601čky na 410tce. Nicméně pořád je lepší předejít vstupu jakéhokoliv bordelu.
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 00:48
Fabo™   
Nebo na MiGy 29. Ty na vzletu radeji nasavaji seshora
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 01:57
AJS
Není to spíš tak, že jenom přisávají? A žábry používají jen na pojíždění? Nedovedu si předsavit, že by si motory jako má MiG-29 vystačily při vzletu jen se vzduchem z těch žáber...
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 07:13
Hoplite
Je to tak, pri spustani motorov sa tie kliny zavru a otvaraju sa az pri urcitej rychlosti, kedy prechadza MiG do stupania.
 

Čo je to za éro? - ad vstupy miG-29   30. 4. 2012 / 07:27
tonde   
Dolní vstupy fungovaly od nahození cca takto: spustil se turbostartér, který poháněl celou skříň náhonů KSA. Páka ovládání motoru se přesunula ze Stop na Start a tím došlo k mechanickému uvolnění zámku horního vstupu, který byl blokován v poloze Stop na zavřeno a vlastní vahou spadl dolů. Jak naběhl tlak ve spušteném motoru, zavřel se spodní vstup. Při otáčkách 20% se horní vstup otevřel úplně a od 35% pracoval jako plovoucí v závislosti na otáčkách. Stabilní chod motoru byl při 69% otáček. Druhý motor se začal nahazovat při 40% otáček prvního motoru a vstupy pracovaly stejně.
Pak to fungovalo podle dvou variant dle varianty, resp. výrobní série mašiny:
- spodní vstupy se otvíraly při dosažení rychlosti 200 kmh
- spodní vstupy se otvíraly při rozepntutí koncáku na příďáku, ale nevím, jestli jen při odlehčení, nebo při zavření
Která varianta je novější zatím nevím, kolega od MiG-29 asi ještě spí, neb na dotaz zatím neodpověděl. Pokud odpoví, můžu večer doplnit.
 

Čo je to za éro?   30. 4. 2012 / 08:46
kuma   
Vystačily. Taky se mi to zdálo divný - ale MiG-29 starších verzí si se žábrama vystačily (novější verze to maj vymontovaný)


Jinak připomínka k uspořádání je dle mého soudu příhodná. Myslím, že u proudového motoru by, zejména v nadzvukových rychlostech, dělala slepá "kapsa" na sacím potrubí (odlučovač prachu...) dost bordel. I F-16 má kolečko až za sacákem...
6415 B / 384 x 273 / 10025.jpg
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ