Vemu to odzadu....
Výškové charakteristiky a klouzavost je zajímavé téma! ale bylo by asi potřeba nakreslit patřičnou poláru - a z ní to odečíst, bojím se, že to z hlavy asi nikdo nevysype.
Kouzavost 1:10- 1:12 je asi reálná, těch 1:28 byl spíš sen, škoda, žes nás probudil 
Ale zas - píšeš, že tohle je klouzák bez motorů - a že pokud motory běží na "idle" - je dolet dvakrát delší. Z toho by se dalo vyvodit, že s mtory na volnoběhu bude klouzavost 1:20 - 1:24, ne? To by vysvětlovalo, kde se ta legenda vzala (na volnoběhu na simu...) 
Co se týče "tahu" motorů na volnoběhu, ono asi taky hraje roli, že volnoběh (kdyby nic jiného) vyrovnává aerodynamický odpor těch velevětráků - a ten si myslím nebude nezanedbatelný, proto se mi ten rozdíl - bez motorů a na vonoběh - nezdá zas až tak přehnaný...
Jinak dík za doplnění!
 |
|