| | | iFly 737 (autopilot) 19. 4. 2012 / 19:42 | |
| | Ahoj, stává se mi, že nejde po vzletu aktivovat autopilot část CMD A a tím tedy musím letadlo řídit manuálně a zkouším to po vzletu neustále nahodit. Asi po 5 minutách to naskočilo a já mohl nastavit výšku, rychlost vertikál atd. Nevíte proč to nešlo hned po startu, když to někdy normálně funguje? Díky pánové |
| |
|
| | | iFly 737 (autopilot) 19. 4. 2012 / 19:54 | |
| | ...nechaj joy v neutralnej polohe...alebo si ho znova vycentruj.....potom ti to pôjde zapnúť. |
| |
|
| | | iFly 737 (autopilot) 19. 4. 2012 / 22:12 | |
| | Musíš trimovat, pak půjde CMD zapnout. Když zkusíš vyhledávání, tak tady najdeš diskuzi na toto téma. |
| |
|
| | | iFly 737 (autopilot) 19. 4. 2012 / 22:53 | |
| | Ctete dokumentaci, uzivejte funkci hledani... ach jo. |
| |
|
| | | iFly 737 (autopilot) 20. 4. 2012 / 09:49 | |
| | Manuál iFly, str. 129, podmienky aktivácie A/P
Autopilot Engagement Criteria
Each A/P can be engaged by pushing a separate CMD or CWS engage switch. A/P
engagement in CMD or CWS is inhibited unless all of following conditions are met:
• no force is being applied to the control wheel
• the STAB TRIM AUTOPILOT cutout switch must be in the NORMAL position.
• the inertial reference data from the ADIRU must be valid
• the IRS transfer switch must be in the NORMAL position to engage the autopilot.
Unless approach (APP) mode is engaged, only one A/P can be engaged at a given time.
Approach mode allows both A/Ps to be engaged at the same time. Dual A/P operation
provides control through landing flare and touchdown or an automatic go–around.
In single A/P operation, full automatic flare and touchdown capability and A/P
go–around capability are not available.
|
| |
|
|