FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s gmax do bgl Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s gmax do bgl   4. 2. 2005 / 17:02
brendon (SVK832)   
Mam taky problem, ze ho neviem, ani neviem pochopit. Vytvaram sceneriu Pezinka. Uz som rozne veci gmaxe pochopil ale bgl mi stale roby problemi a moju pracu stale zdrziava. Mam jedneho poradcu na tuto vec ale je tak mometalne vytazeny pracou, ze nema cas aby sa na to pozriet. Podla mna postup je dobry lebo mi zohnal navod na ktorom mi to vsetko ukaze ako mam postupovat.Na Obrazku je ukazane ako s tym Pezinkom.

xml:Takze moze mi niekto poradit?
Alebo vytvorit bgl-cko.

Ja teraz nemam cas ale zajtra sa pozriem od 8:00. Co ste mi poradili. Zatial si to premyslite a davajte navrhy. Takze zajtra brendon.
img_forumn/r43700_1.jpg (500x246)
img_forumn/r43700_2.jpg (500x129)
 

Re: Problem s gmax do bgl   4. 2. 2005 / 18:27
Pavlouš   
Edituj v XML souřadnice objektu, odstraň tagy,ulož. Pak ten soubor chytní a přetáhni ve file manageru na soubor "bglcomp.exe". A vznikne ti "*.bgl"
img_forumn/r43711_1.jpg (500x280)
 

Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 09:30
brendon (SVK832)   
Skusal som a zase nic. Nevadi tomu velkost 2,5Mb. Prikladam obrazok k xml k tomu. A prosim radte vcom to je. Od decembra sa to pokusam spojaznit (((((((((((((((((((((((
img_forumn/r43782_1.jpg (500x348)
 

Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 12:02
Pavlouš   

Velikost nevadí. Jeste v tom adresari musi byt vsechny nejdulezitejsi soubory.
tj. bglcomp.exe;bglcomp.xsd Chelan.xml; MortonWa.xml a pak ta scenerka pezinok.xdl;pezinok.xml
Takhle by to melo chodit. A pak je jeste moznost do prikazoveho radku napsat "bglcomp.exe pezinok.xml"
 

Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 13:16
brendon (SVK832)   
Myslim ze to mam v poriadku ved pozri.
img_forumn/r43794_1.jpg (500x384)
 

Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 16:09
Linda
No podle těch souřadnic je to někde v Atlantiku. To -017 je podle mě špatně.
 

Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 16:12
Cesmina
Všímavej hoch , to mě uniklo , tam je blbě ten - , ta 17 bude asi dobře
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 16:23
Linda
přesně tak
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 22:12
Pavlouš   
Ale i tak by se bglko melo vytvorit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   5. 2. 2005 / 23:05
Cesmina
nevím co s tím tvoří , poslal mi zdrojáky do GMAXU (i když jsem chtěl jenom model) a po překladu se BGL normálně vygenerovalo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 12:30
brendon (SVK832)   
Ja nemam problem vytvorenim BGL, to som snat vytvori aj 100krat. Ale hacik je v tom ze sa mi to nechce vo FS2004 zobrazit a tomu ja nechapem. Teda ak sa ti to podarilo spojaznit prosim posli BGL aby som vedel ci mam nieco opravit alebo pokracovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 13:52
Kolbiš (OK-KOL)
Já tuto debatu moc nesleduju, ale kluci naznačovali, že tam máš špatné souřadnice. Takže se ten Pezinok asi zobrazuje, ale někde jinde na zeměkouli.

A ještě otázka k ostatním tvořičům. Je lepší cesta udělat celé město jako jeden obří model (tak jak to má tazatel) nebo raději každý barák zvlášť?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 14:45
MilanP
No ja si myslim, ze je lepsi udelat kazdy objekt zvlast kvuli postupnemu nacitani textur. Ale nevim. Nikdy by me nenapdlo udelat takovy giganticky objekt v GMaxu. Usteri se tim podle me pouze cas venovany kompilovanim a umistovanim jednotlivych objektu do scenerky... Jinak se mi to jevi jako neprehledne..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 14:47
brendon (SVK832)   
Ja som uz tiez nad tym uvazoval ci udelat cele mesto ale dospel som k tomu ze sa to moc neprisposobuje k terenu. Tak podla mna je lepsie robit bloky a umiestnyt na tokde ma byt jedno miesto.
A pozriem sa na tie suradnice ale pochybuje lebo ked som dal -17 alebo 17 vzdy ma to umiestnilo na to iste miesto.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 14:50
MilanP
Nedavej tam -17 ani 017, zkus jen 17.xxxx.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 15:36
brendon (SVK832)   
Teraz mi to pre zmenu zamrza pri 3 alebo 6 percentach nacitavania.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 17:24
Cesmina
S tímto XML se to objeví

















ovšem pokud použije SK mesh a orto Bratislavy tak to celý spadne , textury na zemi se rozostří v okruhu 200 km a při pohledu na obrázku spadnou FPS z 28 asi na 5 . takže milé ale v současné podobě nepoužitelné
img_forumn/r43994_1.jpg (500x281)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 17:26
Cesmina
Takže to xml se do fora nepřenese , ovšem souřadnice jsou

SceneryObject lat="N48 17.15" lon="E17 16.98" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="0" altitudeIsAgl="TRUE"
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 19:05
brendon (SVK832)   
Skusil som to s tym co si napsal ale nenabehne mi to lebo FS padne. A asi tiez robis niekde chybu, lebo co mi poslal tu prvu verziu vyzera sa takto: vid obrazok

Budem musiet nejak presvedcit Mireka aby mi to poslal.
img_forumn/r44004_1.jpg (500x254)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gmax do bgl   7. 2. 2005 / 21:23
Pavlouš   
Urcite to rozparej. Udelej nekolik XML a zkompiluj do jednoho BGL. Bude se to zobrazovat lepe a hlavne rychleji se nactou textury a usetris FPS
 

Re: Problem s gmax do bgl vyriesene!   8. 2. 2005 / 18:58
brendon (SVK832)   
Zistil som ze celkovo v tej scenerke je nejaka chyba. Dostal som dobry navrch ze kazdu budovu zvlast dat do FS. Najprv som to vyskusal s kadrom potom s budovami a islo to ))))))

Ale rad by som sa opital ci sa tam da vytvorit napriklad dym skominu??
 

Re: Re: Problem s gmax do bgl vyriesene!   8. 2. 2005 / 19:11
JBr   
Da, prostuduj si Special Effects SDK.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ