| | | FSX HAWKER HUNTER FGA 6 30. 3. 2012 / 18:26 | |
| | Poradil by mi někdo co umí autopilot případně ve spojení s palubním radarem mimo řízení letu z bodu "a" do bodu"b". Myslím na př. přiblížení za špatné viditelnosti atd. Hledám to už strašně dlouho a nic jsem nenašel. Je to už dlouho můj favorit. Koupil jsem to už víc jak rok od Kroupy. |
| |
|
| | | FSX HAWKER HUNTER FGA 6 31. 3. 2012 / 18:07 | |
| | Pokud je to věrné originálu tak se obávám, že toho ten autopilot moc víc umět nebude, než stabilizovat vodorovný let. Určitě ne přiblížení
|
| |
|
| | | | FSX HAWKER HUNTER FGA 6 31. 3. 2012 / 18:36 | |
| | Mám odzkoušený, že dovede se držet radiály ale musí být poměrně přesně naveden. Je tam přepínač B/C nevím na co je. Jinak dík |
| |
|
| | | | | FSX HAWKER HUNTER FGA 6 31. 3. 2012 / 18:53 | |
| | B/C je localize back course, v Evropě se nepoužívá a jinak jsem se s ním setkal a letěl jen v Kanadě v Ottawě na dráze 25, kde se běžně létá, a na jednom menším letišti v USA. Jde o to, že se pro směrové vedení na konečném přiblížení používá anténa localizeru pro opačnou dráhu. Je to trošku horší s přesností, protože anténa je v tomto případě před dráhou a nikoliv za ní, a v její blízkosti se indikace stává přecitlivělou - až neoužitelnou, proto to má vyšší minima.
Jestli má ale Hunter na autopilotu režim B/C tak se mi skoro zdá, že je tam nějaká nepůvodní modifikace autopilota pro použití ve FS |
| |
|
| | | | | | FSX HAWKER HUNTER FGA 6 31. 3. 2012 / 18:59 | |
| | Při nastavení frekvence ILS se na radaru objeví červený kříž, který udává směr a výšku. Ta výška je asi nepoužitelná a ten směr - prostě často letoun vlní až témšř k dráze a musím AP vypnout. V případě špatné viditelnosti je to problém, aspoň pro mne. Jinak děkuji. H. |
| |
|
|