| | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 15:27 | |
| | | |
|
| | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 15:31 | |
| | Gratulujeme... a děkujeme |
| |
|
| | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 17:53 | |
| | No vida, jak máš nahoněný počítadlo!!
(bad joke )
samozřejme je to zcela logické, protože ty tvoje stránky obsahují studnici retro informací. jen tak dál, kolego, moc pěkná práce!
|
| |
|
| | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 20:13 | |
| | ďakujem obom , mám z toho radosť |
| |
|
| | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 21:08 | |
| | Super, velká gratulace!
Kvalitních webů o letectví je jako šafránu, těch historických ještě míň. Tak ať se daří a máš pořád spoustu chuti publikovat. |
| |
|
| | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 22:11 | |
| | Gratuluji, máš nádherné stránky, při jejíž prohlížení se vždy zasním jaké to dříve muselo být krásné. Já tu dobu nezažil, vím, že tehdy bylo létání jen pro vyvolené, a že to byla asi větší dřina než dnes, ale o to to muselo být hezčí. Dnes je létání plné komerce a když se to tak vezme, je to zase jen pro vyvolené. Ale bez běhání kolem. Vidím to asi moc jednoduše, ale stejně, chtěl bych si to vyzkoušet. Strávit celé prázdniny na letišti a za sekání trávy si odlétat navijákový výcvik |
| |
|
| | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 13. 3. 2012 / 23:15 | |
| | lietanie nebolo pre vyvolených, ja som si to svoje vysníval ako 9 ročný a keď prišiel môj čas, tak som vkráčal som do Aeroklubu, bolo nás tam 130 nových tvárí, ktorý hneď vyfasovali hromadnú prezývku UHULÁC i, čo znamenalo Úplné Hovno U Letectva
následná selekcia bola o tom kto vydržal odovzdať Aeroklubu všetok čas, je na druhej strane pravda, že dostať sa už lietať na motorové bolo veľké šťastie, prípadne podporované aktivitami ako umývanie auta náčelnikovi atď
Gonzo |
| |
|
| | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 00:21 | |
| | No v tomto místě je třeba doplnit, že plachtařina byla masově podporovaná aktivita, a co je masové, tam není výběr.
Motorařiona byla naopak velmi výběrová - a umývat auto náčelníkovi teda fakt nestačilo. Málo lidí o tom ví a kdo o tom ví, takmo tom mkoc neche mluvit - ale každý okres měl každý rok předepsáno (!!), kolik může (nabo naopak má) mít ve Svazarmu motorových pilotů. Toto směrné číslo měl za úkol naplnit aeroklub (aerokluby), ale na druhou stranu pokud bylo číslo naplněno, nejel přes to vlak. Daly se dělat drobné triky - jakože když na jdnom okrese číslo nebylo naplněno, tak zájemce mohl zkusit aeroklub v okrese sousedním - takhle se u nás (Česká Lípa) dostal k motorařině jeden pilot z Mělníka. Pak už celý život dojížděl do Č.Lípy. Ale samozřejmě bylo i dost těch, kteří se nedostali - protože výběr těch, kteří směli na motorařinu, byl přísný.
Já nikoho neškatulkuju, ale kdo měl škraloup, ten se prostě ke kniplu nedostal. nemusel být člověk vysloveně kovaný komunista, aby uspěl, ale jistá dávka alespoň pasivní lajality nutná byla. Pro mnohé v dělnických profesích to dokonce ani nebylo nic divného, prostě zaměstnavatel jej doporučil jako vzorného pracovníka - a aeroklub otevřel dvěře, proč ne. Byly ale profese, nebo spíš vrstvy společnosti, kde "dělnický původ" chyběl - a tam už to bylo těžší.
Bóže, jak jsem rád, že ta "stará a krásná doba" je už pryč !!!!
Béke, burárum! |
| |
|
| | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 00:30 | |
| | No ... na komerční lítání mi nešahej A to ani ne tak kvůli výběrovosti, ale řekněme, že komerční scénář, kdy přijedu na letiště, a letadýlko je hezky z hangáru venku připravené k výletu, je mi tak nějak bližší, než sice "romantické", ale tak trošku (aspoň pro mě) otravné přijetí na letiště , nafasování klíčů, vytažení půlky hangáru , abych se dostal ke stroji ..
... ale až mi rupne v palici, a to PPLko si chtít udělat budu, tak zcela nepochybně v tom kladenským aeroklubu stejně skončím a řady flightsimovské kliky posílím |
| |
|
| | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 11:32 | |
| | Tahání hangáru fakt není problém, navíc skoro bez výjimky patří k folklóru plachtařů, problém je (byl... ale někde i je) - ty můžeš - a tzy až si doděláš brigády... |
| |
|
| | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 13:08 | |
| | Náhodou je to skvělé, jen s tím člověk musí počítat, že když chce odletět ve tři, tak tam musí být už radši v jednu a mít domluvené lidi na vytažení půlky hangáru, sehnání baterky, prodlužováku atp Ale já si nestěžuju, mě to takhle baví, člověk má k tomu hned takový bližší vztah Vřele doporučuji A hlavně, lítání letounů v ajroklubu a lítání Ull v komerční škole, vychází finančně téměř nastejno |
| |
|
| | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 13:17 | |
| | tyvole na Kladně jo?!?!? No hezky.... |
| |
|
| | | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 13:22 | |
| | Na Kladně je blaze |
| |
|
| | | | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 14:43 | |
| | | |
|
| | | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 14:24 | |
| | Tonde, nepropadej panice )) To rupnutí v palici je otázkou táááák dlouhé doby, že tou dobou už Kladno stejne nebude existovat a místo něj tam budou rodinný domky |
| |
|
| | | | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 14:25 | |
| | Nestraš, já chci ještě něco nalítat |
| |
|
| | | | | | | Gonzo Aviation blog reach 100.000 page views 14. 3. 2012 / 14:43 | |
| | | |
|
|