| | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 07:57 | |
| | Ahoj,
při pokusu nahrát repaint to na mě (v prvním kroku ) vybafne výběr šablony "no MipMaps" a "with MipMaps". Co to znamená a který mám zvolit? Taky by mě zajímalo, co znamená "DXT3 format". V manuálu jsem se nedočetl...
Díky |
| |
|
| | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 07:58 | |
| | | |
|
| | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 08:04 | |
| | Mip Mapa je v podstate texture predpocitana do ruznych zmensenych velikosti.
Textura bez ni se ulozi pouze ve sve plne velikosti.
V dnesni dobe bych rekl, ze mipmapping uz je relativne za horizontem vzhledem k vypocetnimu vykonu modernich grafickych karet.
Take pri pouziti mipmappingu se muze stat, ze se FSka rozhodne zobrazovat objekt s tecturou v nizsim rozliseni a pak muzes mit rozmazany textury a podobne...
Z. |
| |
|
| | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 09:55 | |
| | Díky, a co navrhuješ pro FS2004, notebook s integrovaou grafikou (i3, Intel HD, 6GB RAM)? A co to DXT3? |
| |
|
| | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 10:56 | |
| | Verzi s mimpamapa.
DXT3 je formát textur - resp. jejich komprese. Pro tvůj případ by měla být vhodnější. |
| |
|
| | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 11:04 | |
| | Dovolim si nesouhlasit. Mipmapy jsou fajn pro AI, baracky a tak, kde na to koukas z ruznych vzdalenosti. Na repaint vlastniho letadla budes koukat zblizka, takze stejne chces mit vzdy nahrane nejvetsi rozliseni, mipmapy budou delat jen bordel v podobne rozmazanych textur... |
| |
|
| | | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 11:15 | |
| | to sice jo ... bohužel nepíše, co tam má grafiku - ale když píše integrovaná, tak předpokládám nějakou polosrágoru bez vlastní ram, s vyhrazenýma pár stovkama megabajtů v základní ram, takže by bylo záhodnu pro alespoň nějaký výkon omezit jak velikost textur, tak množství dat, který z ty ramky bude tahat.... |
| |
|
| | | | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 11:47 | |
| | Je to ta integrovaná v procesoru Core i3-370m (http://ark.intel.com/products/49020). Podotýkám, že to je FS2004, v jiném dotazu jsem se dozvěděl, že tam o grafiku až tak nešlo, že většinu počítal procesor) |
| |
|
| | | | | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 12:26 | |
| | Hele, ja bych se to nebal zkusit. Dyt zmenit to muzes vzdycky.... |
| |
|
| | | | | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 12:45 | |
| | to je sice pravda... ale textury se pořád zobrazují přes grafickou kartu |
| |
|
| | | | | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 13:35 | |
| | No, ono to ale ve finale dopadne tak, ze natahne nejakou mipmapu, pak zacne hrabat na disk, natahne vetsi mipmapu, pak zacne hrabat zas a natahne plne rozliseni.
Teda v tom lepsim pripade. V horsim, a minimalne u FS9 docela beznem, pripade, to skonci u bodu 1 nebo 2. |
| |
|
| | | | | Flight1 ATR72 Text-o-matic 6. 3. 2012 / 18:39 | |
| | Osobne bych doporucil pro letadlo se kterym letas verzi bez mip map, ale jak je videt z predchoziho stromu, nazory se ruzni a v podstate co clovek, to nazor...
Muj nazor je bez...
Zdenek |
| |
|
|