FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 ATR72 Text-o-matic Jeden příspěvek | Celý strom
Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 07:57
Pavel H.
Ahoj,

při pokusu nahrát repaint to na mě (v prvním kroku ) vybafne výběr šablony "no MipMaps" a "with MipMaps". Co to znamená a který mám zvolit? Taky by mě zajímalo, co znamená "DXT3 format". V manuálu jsem se nedočetl...

Díky
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 07:58
Pavel H.
Ještě obrázek...
37350 B / 600 x 448 / text-o-matic.jpg
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 08:04
MadBird
Mip Mapa je v podstate texture predpocitana do ruznych zmensenych velikosti.

Textura bez ni se ulozi pouze ve sve plne velikosti.

V dnesni dobe bych rekl, ze mipmapping uz je relativne za horizontem vzhledem k vypocetnimu vykonu modernich grafickych karet.

Take pri pouziti mipmappingu se muze stat, ze se FSka rozhodne zobrazovat objekt s tecturou v nizsim rozliseni a pak muzes mit rozmazany textury a podobne...

Z.
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 09:55
Pavel H.
Díky, a co navrhuješ pro FS2004, notebook s integrovaou grafikou (i3, Intel HD, 6GB RAM)? A co to DXT3?
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 10:56
Tragédie v JRD
Verzi s mimpamapa.

DXT3 je formát textur - resp. jejich komprese. Pro tvůj případ by měla být vhodnější.
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 11:04
Fabo™   
Dovolim si nesouhlasit. Mipmapy jsou fajn pro AI, baracky a tak, kde na to koukas z ruznych vzdalenosti. Na repaint vlastniho letadla budes koukat zblizka, takze stejne chces mit vzdy nahrane nejvetsi rozliseni, mipmapy budou delat jen bordel v podobne rozmazanych textur...
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 11:15
Tragédie v JRD
to sice jo ... bohužel nepíše, co tam má grafiku - ale když píše integrovaná, tak předpokládám nějakou polosrágoru bez vlastní ram, s vyhrazenýma pár stovkama megabajtů v základní ram, takže by bylo záhodnu pro alespoň nějaký výkon omezit jak velikost textur, tak množství dat, který z ty ramky bude tahat....
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 11:47
Pavel H.
Je to ta integrovaná v procesoru Core i3-370m (http://ark.intel.com/products/49020). Podotýkám, že to je FS2004, v jiném dotazu jsem se dozvěděl, že tam o grafiku až tak nešlo, že většinu počítal procesor)
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 12:26
Teflon_490   
Hele, ja bych se to nebal zkusit. Dyt zmenit to muzes vzdycky....
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 12:45
Tragédie v JRD
to je sice pravda... ale textury se pořád zobrazují přes grafickou kartu
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 13:35
Fabo™   
No, ono to ale ve finale dopadne tak, ze natahne nejakou mipmapu, pak zacne hrabat na disk, natahne vetsi mipmapu, pak zacne hrabat zas a natahne plne rozliseni.

Teda v tom lepsim pripade. V horsim, a minimalne u FS9 docela beznem, pripade, to skonci u bodu 1 nebo 2.
 

Flight1 ATR72 Text-o-matic   6. 3. 2012 / 18:39
MadBird
Osobne bych doporucil pro letadlo se kterym letas verzi bez mip map, ale jak je videt z predchoziho stromu, nazory se ruzni a v podstate co clovek, to nazor...

Muj nazor je bez...

Zdenek
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ