| | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 09:15 | |
| | Zdravím Vás.
Rozhodol som sa začať modelovať scenerie a pod. pre FSX. Celý výkend som strávil kompletizáciou všetkého potrebného softu na modelovanie atď.
Aké také skúsenosti s g-maxom vďaka googlu a flightsimucz mám, ale opätovne začínam asi po roku. No narazil som hneď na problém pri ktorom mi už tečú nervičky lebo sa ho nemôžem zbaviť.
Preto prosím skúsených profíkov o pomoc.
- - Hneď po vytvorení "boxu" som si všimol, že polygon je akosi zdeformovaný a má to dopad na neskoršie texturovanie.
Na obr.1 je ten zlom na stene
Na obr.2 je box po otextúrovaní
Na obr.3 box po pootočení kde je jasná tá deformácia.
Vopred ďakujem za radu a pomoc. |
| |
|
| | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 09:58 | |
| | Zdravím,
pokud jsou všechny 4 horní body kvádru ve stejné výšce, tak bude problém nejspíš jenom v grafickém nastavení gmaxu. Klikni na Customize/ Preferences, přepni na záložku Viewports a v ní je vpravo dole rámeček "Display Drivers". Vyber ovladač (Choose Driver), já mám OpenGL a poté klikni na "Configure Driver". Objeví se okno jako je na obrázku níže (s mým nastavením). Snad to pomůže... |
| |
|
| | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 10:03 | |
| | čest.
Zkus vytvořit nový objekt a překonvertuj do Editable Mesh. Pk selekcion POLYGON a mělo by to odznačit celou rovinu. Ale třeba jen plácám. Zkušenější určitě líp poradí. |
| |
|
| | | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 10:15 | |
| | Vďaka za pomoc páni. Aardvark trafil 100%. Tak hurá do práce
Ešte raz DÍÍK..
|
| |
|
| | | | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 10:31 | |
| | Však jsem říkal, že zkušenější líp poradí.
PS: jen se zeptám,Tobě se zdařil v plné míře rozjet Gmax pro FSX? Mě popravdě ne. Proto jsem slavný FSX zabalil a hodil do GPS. |
| |
|
| | | | | | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 10:39 | |
| | No dúfam že áno. Všetko - - FSX, Gmax asi aj inéé som z PC kompletne odinšt. a podľa návodov z rôznych fór a stránok som to opäť jedno po druhom inštaloval späť. Hlavne to bolo (teda myslím) o správnej postupnosti inštalacie FSX + SDK a ich service packov. Veď uvidím čo mi zas podkopne nohy |
| |
|
|