| | G-MAX problém - deformácia polygonov 5. 3. 2012 / 09:15 | |
| | Zdravím Vás.
Rozhodol som sa začať modelovať scenerie a pod. pre FSX. Celý výkend som strávil kompletizáciou všetkého potrebného softu na modelovanie atď.
Aké také skúsenosti s g-maxom vďaka googlu a flightsimucz mám, ale opätovne začínam asi po roku. No narazil som hneď na problém pri ktorom mi už tečú nervičky lebo sa ho nemôžem zbaviť.
Preto prosím skúsených profíkov o pomoc.
- - Hneď po vytvorení "boxu" som si všimol, že polygon je akosi zdeformovaný a má to dopad na neskoršie texturovanie.
Na obr.1 je ten zlom na stene
Na obr.2 je box po otextúrovaní
Na obr.3 box po pootočení kde je jasná tá deformácia.
Vopred ďakujem za radu a pomoc. |
| |
|