FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G-MAX problém - deformácia polygonov Jeden příspěvek | Celý strom
G-MAX problém - deformácia polygonov   5. 3. 2012 / 09:15
Plutonium
Zdravím Vás.
Rozhodol som sa začať modelovať scenerie a pod. pre FSX. Celý výkend som strávil kompletizáciou všetkého potrebného softu na modelovanie atď.
Aké také skúsenosti s g-maxom vďaka googlu a flightsimucz mám, ale opätovne začínam asi po roku. No narazil som hneď na problém pri ktorom mi už tečú nervičky lebo sa ho nemôžem zbaviť.
Preto prosím skúsených profíkov o pomoc.
- - Hneď po vytvorení "boxu" som si všimol, že polygon je akosi zdeformovaný a má to dopad na neskoršie texturovanie.


Na obr.1 je ten zlom na stene
Na obr.2 je box po otextúrovaní
Na obr.3 box po pootočení kde je jasná tá deformácia.

Vopred ďakujem za radu a pomoc.
12197 B / 600 x 439 / gmax deformacia poligonu 3.jpg
10213 B / 600 x 460 / deformacia poligonu na texture 2.jpg
11469 B / 600 x 499 / deformacia poligonu na texture 3.jpg
 1x  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ