FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Další retro ČSA Jeden příspěvek | Celý strom
Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 15:42
Lob
Jak uvedeno v nadpisu, jsou tu červené vousy. Lob
http://www.novinky.cz/domaci/259737-csa-maji-originalni-boeing-v-retrostylu-60-let-pristal-na-ruzyni.html?ref=zpravy-dne
P.S.okud zde již bylo, pak neberte na vědomí, děkuji. L
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 15:47
Martin Pluhař
další povedené letadlo ČSA
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 16:03
sokol
Je to krása! A to retro mu sedí prostě ty "zlatá" 60.léta ))))))
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 16:08
Martin Pluhař
Vůbec, na nových boeingech se ty stará pomalování nádherné vyjímají. Asi nejlepší příklad je OK-XGB
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 17:06
Lejzy
Pětistovky lze jistě označit mnoga adjektivy, ale zrovna "nové" by mě u nich nenapadlo.
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 21:27
Jirka Kallasch   
a jeste k tomu XGB druhej dodanej bulik u csa
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 20:49
Kachna   
není to tím, že z té doby 737ma pochází?
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 23:06
Tragédie v JRD
Jakože pětikilo je z šedesátých let? .) To bys pak musel říct, že NGčka jsou z roku 1981
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 01:10
Fabo™   
tak trup je ten samej, dokonce skoro ten samej uz od 707..
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 01:56
Tragédie v JRD
Tak trup není všechno, že jooo Ostatně, třeba takovej Aer Lingusí Retro jet je A320 a také mu to velmi sekne... ale je pravda, že "fousy" si na frantících moc představit nedovedu
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 08:58
Kachna   
Tomáši, jakej je rozdíl mezi 737-200 a 737CL?
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:15
jsabo
Classic je 737-300, 400 a 500. 100 a 200 jsou original
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:23
Tragédie v JRD
A puvodne byly 300, 400, 500 oznacovana jako next generation nez prisla dnesni ng
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:44
Kendy   
(reakce na jsabo) Ty si Tomáš?
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:48
Tragédie v JRD
A ty snad jsi tomáš?
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:54
Kendy   
ee, jsem přeci ten, jehož jménosenesmívyslovovatzažádnýchokolností.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:21
Kachna   
Ty jsi vážně ten, jehož jménosenesmívyslovovatzažádnýchokolností. Já myslel, že je v Anglii
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:32
Kendy   
kdyby si přišel na simbeer, tak by ti bylo vše odhaleno.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:19
Kachna   
no, to není. 100 je 100 a 200 je Advanced, když jsme u těch čísel.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:43
Tragédie v JRD
No, to není. -200 není Advanced. -200Advanced je samostatný "typ" s vlastní certifikací, spatřivší světlo světa 4 roky po původní -200 (dohromady jsou tři různé verze - 737-200 (rok 67), 737-200C (rok 68), 737-200Adv (rok 71) - když už jsme u těch čísel

Jen tak mimochodem, - -100 a -200 je dost často označována jako "Original series", i když sám Boeing je tak kategorizované nemá.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 09:28
Tragédie v JRD
20 let
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:20
Kachna   
no popravdě všeho všudy pár navigačních bloků přístrojů a motor. Jinak konstrukčně jsou ouplně stejný.
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 01:14
Fabo™   
nemaj CL taky nova kridla?
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 07:42
Kachna   
nemaj. Nový křídlo mají až NGéčka. Vždyť proto jsou CFM-56-3 mnohdy i 30cm nad zemí. To by je už zvedli, jako na NGéčku,.... Někdy až uvidíš CL, tak se podívej, kolik tam mají vortexů a jsou stejně umístěný, jako na dvoustovce.
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 08:54
Fabo™   
Uvidet CL neni problem, problem je uvidet 200 abych to umel porovnat ale jinak beru.
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 11:37
Jirka Kallasch   
Kilo a dvoukilo ma jinou SOP nez 300/400/500
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 11:40
Jirka Kallasch   
A i kridlo ma upravenej profil a celkove je tam tech zmen vicero
http://www.b737.org.uk/737classic.htm#737-300
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 15:31
AJS
Ale paradoxně si jsou skutečně pořád blíž 200 a 500 než CL a NG, to jsou vlastně úplně jiný letadla, která se jako jeden typ jen tváří
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 04:07
Fabo™   
The wings were extensively redesigned

Takze jsem to vedel dobre, je tam jiny kridlo
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 08:07
Kachna   
Křídlo, jako křídlo ne. Má jiný sloty, "kompozitový" řídící plochy a dekly a jinej koncovej oblouk. Křídlo je místně zesílený, jinak zůstalo stejný.
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 09:29
Tragédie v JRD
hihi .. Jako politik by jsi se uživil ... )) Sazba daně se zdvojnásobila, daňový odpočet se snížil, ale jinak vše zůstalo stejné
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 16:43
Kachna   
hmm, křídlo (jako konstrukce je Chapter 57. To, co je na něj navěšený Chapter 27 Ale koukal jsem i do manálu k B737CL a jinejch zásadních změnách, než sloty, A použití kompozitů se tam nic nepíše.

hmm. jde o to, zda by mi to s to daní někdo sežral,....
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 17:09
AJS
V tomhle "sporu" jsem na straně Kachny. O termínu "Jiný křídlo" se dá mluvit u NG, CL má proti 100/200 křídlo jen modifikované, konkrétně koncové oblouky a protažení náběžky, a to ještě se pokud vím nejednalo o zásah do konstrukce křídla samotného, nýbrž došlo ke změne tvaru slotů.
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 19:54
Kachna   
oooo, děkuji pane velkomožný, služebníček
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 16:07
Kendy   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=436834&lan=0
 

Další retro ČSA   21. 2. 2012 / 21:45
Matt
Sice bylo, jenže v předchozím stromu by to nenapadlo nikoho hledat
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 07:41
Gunterr   
Vzhledem k tomu, že se nikdo nevyjádřil ani u prvního retra, tak bych se rád zeptal tady, zda někdo uvažuje o tvorbě repaintu? A je jedno jestli na OK-XGB nebo OK-XGC
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 08:35
Lob
Na Avsimu je již od prosince ke stažení OK-XGB, sice v sekci FS2004, ale je to použitelné i v FSX. Fail se jmenuje b7375csaretro.zip Lob
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 08:52
Gunterr   
Díky, koukal jsem na ten archiv a je to něco ve smyslu defaultu, že? Ve FS jsem to nezkoušel. Já spíš myslel repaint na "komplexnější" model jako je Wilco

Tak třeba to pány z ČSAv natolik zaujme, že třeba něco "zveřejní" Byla by škoda o tyto "krásky" přijít, fakt jim to sluší - hlavně ta modrá (osobní názor).
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 17:06
Filipos
Taky že zaujalo Autorem je s. Michal Adamička, na našem webu je už od prosince. Jedná se zatím o XGB, o XGC zatím nic nevím, ale věřím, že se někdo iniciativy brzy chopí.

http://new.csav.cz/cs/media/download/category/15-boeing-737-500?download=116%3Awilco-boeing-737-500-retro-livery
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 07:31
Gunterr   
Díky za "nakopnutí". Hledal jsem přímo u B735, do ostatních složek jsem se nedíval... Když už jsme u toho, proč to máte tak "rozházené", resp. nemáte odkaz přímo u B735? Pokud mi to tedy můžeš říct a není to "TOP SECRET"
 

Další retro ČSA   23. 2. 2012 / 21:12
Filipos
Tajné to určitě není, úplně ale nechňápu, kde se stala chyba, protože já tam ten repaint vidím normálně ve složce B737-500 (Média -> Download -> Repainty -> Boeing 737-500, úplně dole).
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 10:37
Gunterr   
Já hledal původně tady: http://new.csav.cz/cs/flotila/boeing/71-boeing-737-500 Netušil jsem, že to máte na více místech
 

Další retro ČSA   24. 2. 2012 / 15:52
Filipos
Každopádně dobrá připomínka. Doplníme i tam
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 11:01
Matt
Tuším, že FSpilot dělá
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 11:05
Gunterr   
Tak to je super Držím pěsti, aby se to dařilo. Jestli to bude ve kvalitě, která je u něj "standardem", tak se máme na co těšit
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 12:52
M1
...včera jsem ho ještě vyblejsknul na mobil před hangárem F
19055 B / 600 x 362 / 20120221_121141.jpg
22747 B / 600 x 362 / 20120221_121029.jpg
22249 B / 600 x 362 / 20120221_201115.jpg
18909 B / 600 x 362 / 20120221_121115.jpg
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 12:58
Tragédie v JRD
Krása. Oba dva
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 15:34
dalat
mno...ale predsalen ten MODRY sa Ti paci viac si myslim
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:00
Pips   
Je to krása, fakt se mi to líbí!
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:20
M1
...jo, jo krása to je, taky se mi to moc líbí, ale obávám se že to aerolinkám bohužel moc nepomůže v tý bídný kondici v které se už delší dobu nachází
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:28
Balooo   
Modrý fousy tomu bulíkovi zas tolik nesluší, jsou relativně malý a moc vepředu, prostě to tam IMHO proporčně moc nesedí, ale ty červený jsou jedním slovem fantastický.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:29
M1
...jo ta červená mašina se mně taky líbí víc
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 13:43
Algy   
Nechci působit jako kverulant, ale to je hnus velebnosti. Ať takovymhle repaintem radši vyšperkujou nějakou vintage mašinu, a nemusej prznit bulíka.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 14:16
Balooo   
Na příští simdestilce se přihlaš o facku.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 14:20
Gunterr   
Algy, a který nátěr se ti u bulíků ČSA líbí? Vintage se ti nelíbí, jsou to tedy trojúhelníky nebo trsátka?

Mně se teda líbí, víc modrá.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 15:15
Algy   
Fousky jo, ale jak říkám: tak na nějakou Dakotu, nebo něco takovýho, čemu by slušely. Na Bulíkách, Autobusech a Játrech mám nejradši trsátka. Obecně mě tyhlety retro repainty moc neoslovujou ani u jinejch společností ikdyž je mi jasný, že je to teď taková móda.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 15:22
Tragédie v JRD
A co takový fousky na echu? .)
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 15:23
pawlick
Co na Echu, ale na té nové Sierre by se dobře vyjímaly Už se na ní těším
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 16:04
Algy   
Mno to by šlo. Dokonce si je budeme moci objednat - v F-Airu prý bude pro podobné účely zřízen jeden zřízenec.
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 16:45
Kendy   
vyprošuju si, aby se mi neříkalo "zřízenec" nebo vám budu dávat do sedaček špendlíky
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 16:47
pawlick
Fakt jo? To je skvělé Kdy bude ta Sierra namalovaná s fousama?
 

Další retro ČSA   22. 2. 2012 / 19:36
Kachna   
no, to by tě tonde pověsil na nejvyšší lampě v širém okolí
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 15:34
CSA817
škoda že čsa pomalu krachuje...
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 15:58
Jirka Kallasch   
pomalu ????
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 16:05
Luděk Ch.
Hodně pomalu. Vždyť už jsou ve ztrátě od dob Tvrdíka, ne-li déle. Takto můžou krachovat klidně dalších 10 let

Už aby zkrachovali úplně a přišel nový soukromý dopravce, jehož nebudou řídit odbory.
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 16:35
Hermann   
no, minimalne 23.3. a 4.1. by jeste mohly byt v provozu, az poletim do/z Prahy .. coz mi pripomina - neudelame nejakou akci?
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 16:42
Lejzy
Tak to mně by se hodily ještě v květnu
 

Další retro ČSA   27. 2. 2012 / 16:30
kuma   
No - není to spíše, že se pozvolna "přetavuje" na něco jiného? Jiný model obchodní politiky, jiné cenové relace... nezdá se mi, že by ty érbusy mizely z povrchu zemského, stejně tak jako převádění piloti... Nebo se mýlím?
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ