FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 2. 2025, svátek má Gizela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotrimrovanie lietadla pocas letu. Jeden příspěvek | Celý strom
Dotrimrovanie lietadla pocas letu.   20. 2. 2012 / 20:13
AJS
Pravdu mají oba, teflon v tom, že při stejném Machově čísle bude rǔzný sklon ve FL 280 a 400, Fabo zase, že při stejne indikované rychlosti bude sklon stejny v jakékoliv hladině. Obě tvrzeni si totiž nijak neodporují, stačí se nad tím zamyslet.

Samozřejmě vše za předpokladu neměnné hmotnosti, centráže, konfigurace apod.

Je to krásně vidět v QRH, část Performance Inflight, Flight with airspeed unreliable, kde je pro daný režim, 0.76/280 KIAS, stejný podelný sklon ve všech hladinách, ve kterých je dříve dosažena a udržována indikovaná rychlost a roste v hladinách, kde je dříve dosaženo dané Machovo číslo a tím pádem klesá indikovaná rychlost.

 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ