| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 15:42 | |
| |
Ahoj,
je možné očekávat v budoucnu, že by ČSA někdy uvažovalo o letounech 737NG ?
díky za názory...
|
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 16:01 | |
| | ČSA existuje, takže má kdo v budoucnu uvažovat, 737NG taky existuje, takže je o čem uvažovat. Stát se to tedy může, ale nedovedu si představit ty podmínky, za nichž se někdo zblázní, zastaví přechod ČSA na airbusy, a rozjede přechod na NGčka ))) |
| |
|
| | | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 16:34 | |
| | No pokud půjde do vedení ČSA Saša Vondra je celkem možné,že ČSA vymění 4 Airbusy za 1 NG-čko |
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 17:27 | |
| | U ČSA je možné všechno Ale asi bych nečekal, že v dohledné době ČSA zruší nově pořízené Airbusy a budou se zase orientovat na Boeinga. |
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 17:45 | |
| | pánové jste dost optimisti, ČSA už se asi moc na nic orientovat nebude, i když za zdatného sponzoringu bude možná ještě nějakou domu přežívat, ale pro všechny by asi bylo lepší kdyby to moc dlouho netrvalo :-/ |
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 18:31 | |
| | Zavedení nového typu je strašně drahý. Navíc výroby letadel bývají podané na x let dopředu a Boeing oznámil vývoj nové 737. Dosud nejsou dodány všechny A320, takže bych řekl, že NGéčko určitě reálně nevypadá. |
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 18:49 | |
| | I kdyby to ČSA přežily, jako že už to nevypadá, a dařilo se jim, tak ta šance na NGčka už od října 2004 není. Tehdy se rozhodli pro A320 a to už je v podstatě nevratný proces, protože revertovat rozhodnutí a zavést zase jiný typ je už doslovné mrhání penězi. Ono už i takhle je k diskuzi, nakolik se rozhodnutí o výměně střednětraťové flotily z 737CL na A320 na finančním zdraví ČSA podepsalo |
| |
|
| | | Czech Airlines (737NG) 19. 2. 2012 / 20:02 | |
| | Ne. Orientace je nyní na Frantíky s jejich Áčky (Boeingů se zbavují). Krom toho, ČSA jsou v také řiti, že budou rády, když přežijou tohle léto a skončí až příští rok v zimě (a pokud EU stihne státní dotace došetřit a nařídit jejich vrácení tak i dřív - viz Malév).
Nicméně, management předvádí poslední roky takové boty, že se nedá vyloučit naprosto nic - od koupě A380 až po prodej všech letadel a koupi Cessen Grand Caravanů. |
| |
|
| | | | Czech Airlines (737NG) 20. 2. 2012 / 23:29 | |
| | Dobrý den,
ale slušelo by jim to ... |
| |
|
| | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 00:31 | |
| | +100b !
|
| |
|
| | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 12:08 | |
| | | |
|
| | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 13:26 | |
| | Krásný, doufám, že jim to vydrží co nejdéle. |
| |
|
| | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 13:46 | |
| | A nakolik to přijde taková sranda?
|
| |
|
| | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 15:06 | |
| | Zánovní Grand tak 1-2 mil USD dle výbavy. |
| |
|
| | | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 15:09 | |
| | No Rychman se IMHO ptal na cenu přelakování B737. Taky by mě to zajímalo (alespoň orientačně). |
| |
|
| | | | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 17:08 | |
| | Myslím, že to v zásadě nestojí "tak moc", protože se (IMHO) nepřelakovává éro, které by se nelakovbalo jinak. (fuj to jsem to napsal nesrozumitelně) - mprostě pokud se má ério nalakovat, je asi celkem malý rozdíl, zda se na něj nalakují trsátky, odré fousy nebo červené fousy (když se červenomodrobílé trojúhelníky, jaksi, už používat nemají - jinak by ta cena byla i tak dost podobná).
Takže si myslím, že jde hlavně o nápad a autorská práva...
Tím nijak nezpochybňuju, že nalakovat éro kolem dokola něco stojí - to asi profíci napíšou, kollik by to koštovalo. Ale jsem si jistý, že mýrnyx-týrnix ty éra nelakujou, jen chytře změnili tvar nalepovaných šablon a odstíny barev |
| |
|
| | | | | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 17:09 | |
| | Omlouvám se za překlepy
|
| |
|
| | | | | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 18:05 | |
| | Ti blbne klávesnice nebo ruce? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 19:00 | |
| | Píšu moc rychle - a pořád si nemůžu zvyknout, že když příspěvek odešlu, už ho neopravím (jak to šlo dřív) - prostě moc rychle to napíšu, moc rychle kliknu na odeslat - a pak si to teprve čtu. Když je to jó moc plý chyb, tak to rychle okopíruju, smáznu, pejstnu do nového okénka - a udělám korekturu (teď to jinak po odeslání opravit nejde), ale občas už vím, že musím odejít od počítače a na opravu už není čas - tak se aspoň omluvím...
|
| |
|
| | | | | | Czech Airlines (737NG) 21. 2. 2012 / 15:20 | |
| | Tak tenhle retrojetík ... je opravdu moooo cpěkný... |
| |
|
|