| | | TU-154Mcz jak na to? 28. 1. 2012 / 21:52 | |
| | Zdravim.Tak jsem si stáhnul od flightsim.cz tu-154mcz něco přez 93mb i do češtiny,ale přesně chyba ke správnému natočení motorů,je v celku mizivá.Proto bych se chtěl někoho zeptat kdo má s tímto strojem podobné skušenosti ale jen pozitivní prosím.Děkuji za případný tip. |
| |
|
| | | TU-154Mcz jak na to? 28. 1. 2012 / 22:01 | |
| | Ahoj,
no já nevím, nejspíš ale děláš chybu v postupech. Když pojedeš přesně podle manuálu, tak není možné aby se ti to nepovedlo. |
| |
|
| | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 00:12 | |
| | | |
|
| | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 13:40 | |
| | No pokud se nemýlím, tak je u toho step by step manuál. Občas člověk udělá někde chybičku a potom ho to "nepustí" dál a můžeš si nad tím lámat hlavu. Třeba jednou mi nešla přetlakovat kabina a to jen proto, se sem si nechtíc otevřel okýnko takže stát se může cokoli |
| |
|
| | | TU-154Mcz jak na to? 28. 1. 2012 / 23:02 | |
| | Z dotazu moc nechápu, o co Ti jde, kam až se při oživování TU-154 dostaneš. Zkus si stáhnout manual a jít krok za krokem. Je to sice TU-154 B2, ale postup je obdobný. A když to zkombuniješ s dokumentací, která se ti nahrála do adresáře FS2004 při instalaci Tu-154, tak se ti to musí podařit. Poprvé to ale trvá klidně i přes hodinu.
http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=518&lan=&tab=1 |
| |
|
| | | | TU-154Mcz jak na to? 28. 1. 2012 / 23:08 | |
| | No nejlépe se rovnou mrknout do složky PT_Tu-154M_cz/Info.cz na step by step manuál a jet podle něj. |
| |
|
| | | | | TU-154Mcz jak na to? 28. 1. 2012 / 23:25 | |
| | Anebo tak.
PS:
Nějak jsem tutorial v nainstalovaných adresářích přehlédl . |
| |
|
| | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 00:34 | |
| | Vzpomínám,že tak před 3 roky jsem tenhle stroj nainstaloval a vyzkoušel.Postupoval jsem dle návodu a v půlce jsem už nevěděl zda postupuje správně či ně...ale kupodivu jsem ho uvedl do chodupamatuju,že se ve vzduchu docela pěkně ovládalo a dokonce napoprvé jsem dokázal přistát ve Kbelích,ale ta procedura nahazování mě odradila,že už nikdy jsem ho pak nelétal.Nebaví mě ,když mám chut si zalétat něco přes půl hodiny spouštět.. |
| |
|
| | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 01:21 | |
| | To chce len tréning. Lietadlo sa dá (okr. plného nastavenia navigácie, ale je možné plány ukladať v pamäti KLN) dostať do vzduchu pod 10 minút. S ohľadom na vystavenie IRU v dnešných leitadlách si trúfnem povedať, že keby sme sa posadili vedľa seba, ja s Tupolevom a ty s 737, budem vo vzduchu skôr |
| |
|
| | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 01:39 | |
| | KLN v Mku nepoužívá nějaký inerciální systém, který by se potřeboval seřídit ? I-21 v Béčku se musí zapnout a seřídit ještě před nahozením motorů, takže tam je taky prostoj minutka nebo dvě...
Ale je fakt, že v Ifly často stihnu před seřízením postoupit tak daleko, že mám nacvakané celé FMC a už musím čekat na letadlo, protože před dokončením nemůžu provést TCAS test... |
| |
|
| | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 01:48 | |
| | KLN je klasicka GPS. Zapnes, pockas par sekund na polohu, natiahnes ulozeny FPL a mozes navigovat. |
| |
|
| | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 08:38 | |
| | Při Mistrovství ČR ve spouštění TU-154M v Příboře byl v loňském roce dosažen vítězný čas 7 min 54 vteřin! |
| |
|
| | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 09:35 | |
| | V Příboře? Tož o tem bych cosik měl vědět, née? |
| |
|
| | | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 11:43 | |
| | Nejsem si jistý, jestli při tom vypitém alkohlu o tom ještě vědí účastníci |
| |
|
| | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 11:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 12:32 | |
| | Případné nepřesnostni jsou etanolového původu |
| |
|
| | | | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 14:11 | |
| | Ja se te chtel zeptat ale nevidel jsem te online |
| |
|
| | | | | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 10:37 | |
| | No můj začátek s PT byl docela podobný. To ještě nebyla Mka vůbec na světě a zkoušel jsem Béčko. Tehdá to dopadlo tak, že jsem si s tím nechtěl dělat vůbec starosti a než se po něčem shánět, to jsem to radši odsunul. Potom vyšla česká Tu-154M s kompletní lokalizací a manuály, a tak jsem si řekl, že se tím zkusím prokousat, že budu mít konečně letadlo, u kterýho bude předletová příprava. Prostě jsem si v tu dobu dospěl k tomu, že chci k nějakému letadlu mít hlubší vztah a znalosti než: Ctrl+E Poprvé mi nahození zabralo hodinu a půl a ještě to stálo za houby, ale uchvátilo mě, jak na mě ostatní členové posádky mluvili. Navíc ten moment, kdy se letadlo poprvé hnulo vlastní silou z místa, byl hlubší než po klávesové zkratce. Postupně se vše automatizovalo a po 5. pokusu už jsem se díval jen do obrazové přílohy na pořadí složitějších úkonů. Po cca 10. nahození už manuál nebyl potřeba, protože jsem poněkud pochopil proč se některé věci dělají a to jednak z vysvětlujících manuálů a jednak ze zkušeností podle toho, co nefungovalo v závislosti na tom, co jsem zapomněl
Dneska mi to trvá cca 12-15 minut
Na Project Tupolev a jeho českou lokalizaci nedám dopustit a musím tímto vzkázat:
DÍKY VŠEM, KTEŘÍ SE PODÍLELI NA VÝVOJI PT TU-154M |
| |
|
| | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 10:46 | |
| | já sem to udělal tak že jsem si našel na youtube tutorial pustil jsem si ho vedle na židly v ntb a jel jsem |
| |
|
| | | | TU-154Mcz jak na to? 29. 1. 2012 / 14:02 | |
| | "židly" podle vzoru "cihly" ne?....
Sakra, ta čeština nám dělá problémy a tahá to šíleně za oči !!! |
| |
|
| | | | TU-154Mcz jak na to? 30. 1. 2012 / 09:19 | |
| | Jo,podobně.Nahrál jsem si video z youtube na mobil a potom jen opisoval.I tak to byla hodka. |
| |
|
|