| | | Nose gear steering 27. 1. 2012 / 17:16 | |
| | Nazdar, vie mi niekto poradit, či sa dá nejako zlepšiť otáčanie podvozku na nose lietadla. Aby sa vedelo koleso vytočiť vo väčšom uhle a tym by sa dalo lietadlom na RWY šikovnejšie očiť.
Diky |
| |
|
| | | Nose gear steering 27. 1. 2012 / 17:20 | |
| | Sice nepíšeš na jakém modelu,ale určitě je na nějakém panelu přepínač na natáčení přední nohy....zkus projet panely...myslím,že to u jednoho modelu bylo tam,jak jsou páky ovládání tahu,ale jistej si nejsem |
| |
|
| | | Nose gear steering 27. 1. 2012 / 17:52 | |
| | jestli máš "vytočeno" na maximum a pořád to nestačí, použij differentional breaks (tzn. brzdíš jenom jedním kolečkem) ale netuším, jestli to fska umí bez pedálů |
| |
|
| | | | Nose gear steering 27. 1. 2012 / 18:02 | |
| | tie diferencialne brzdy sa daju pomocou F11 a F12, to hej. Ja som mal na mysly nejaku zmenu v aircraft.cfg alebo take nieco, ci sa tam to neda zmenit, ako sa napriklad da zmenit ucinok brzd. |
| |
|
| | | | | Nose gear steering 27. 1. 2012 / 22:11 | |
| | Zalezi od typu a add-onu, popis na com to riesis... |
| |
|
| | | Nose gear steering 28. 1. 2012 / 08:22 | |
| | dá se nastavit v aircraft.cfg sekce contact points
[contact_points]
//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS) |
| |
|
| | | | Nose gear steering 28. 1. 2012 / 17:32 | |
| | Podla tvojej odpovede vidím, že pod položkou 7 steer angle by sa to dalo zmenit. Lenže ja tu polozku tam nemam. Treba ju tam nejako pridat?
jedna sa o lietadlo Boeing 727 zo stránly Historic Jetliner Group. Sekcia Contact points vyzerá takto:
[contact_points]
static_pitch = -0.6
static_cg_height = 8.1
tailwheel_lock = 0
gear_system_type = 1
max_number_of_points = 8
point.0 = 1, 54.65, 0.0, -7.55, 1181.100, 0, 1.50, 40, 0.9, 1.80, 0.8, 4.2, 4.2, 0, 200, 280
point.1 = 1, -2.55, -9.33, -8.10, 1574.803, 1, 2.18, 0, 0.4, 1.50, 0.6, 6.9, 6.9, 2, 200, 280
point.2 = 1, -2.55, 9.33, -8.10, 1574.803, 2, 2.18, 0, 0.4, 1.50, 0.6, 7.2, 7.2, 3, 200, 280
point.3 = 2.000, -23.900, -55.850, -0.583, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000
point.4 = 2.000, -23.900, 55.850, -0.583, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000
point.5 = 2, 62.7237, 0, -2.3776, 1574.803, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0
point.6 = 2.000, -81.000, 0.000, 23.800, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000
point.7 = 2.000, -30.250, 0.000, -3.150, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000
|
| |
|
| | | | | Nose gear steering 28. 1. 2012 / 17:46 | |
| | polozka 7 znamena ze si najdes siedme cislo v danom riadku. v tomto pripade je predna podvozkova noha point.0 a siedme cislo je 40, skus dat napr. 45, 50, 60 ci sa to zlepsi. |
| |
|
| | | | | | Nose gear steering 28. 1. 2012 / 20:36 | |
| | Diky, vyzera, že to funguje. Vedel by si mi ešte povedat, že čo znamenajú ostatné point1, point 2... |
| |
|
| | | | | | | Nose gear steering 29. 1. 2012 / 14:42 | |
| | Su to rozne kontaktne body na lietadle, hlavne podvozok, ale napr. aj konce kridel, miesto na chvoste nachylne na tailstrike a pod. |
| |
|
| | | Nose gear steering 28. 1. 2012 / 08:50 | |
| | Niektore lietadlo,tusim od PMDG prave pri plnom vysliapnuti nohy /plne natocenie kolecka/ vobec nezatoci a treba zmiernit natocenie az kym nezacne zatacat. |
| |
|
|