| | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 13:45 | |
| | Nemůžu nikde najít kolik ta 767mička letí bez klapek.Nemáte pro mě někdo rozřešení ,dík . |
| |
|
| | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 13:58 | |
| | Jak jako kolik letí? Myslíš v kolika sedal? |
| |
|
| | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 15:00 | |
| | Přiznávám že když nenapíšu do toho dotazu kolik letí NEJMÍŇ ta je ta obálka rychlostí docela velká
Nicméně ano ,myslím kolik sedal. |
| |
|
| | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 15:06 | |
| | | |
|
| | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 15:06 | |
| | Na planes někdo píše odhad 200 kts..
Ale jestli to tak je, to nevím.. |
| |
|
| | | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 15:32 | |
| | Bavil jsem se u nas s pilotem co lital mj 737mu a rikal, ze bez klapek se seda +- o 40 knotu vic nez pristavaci s klapkama. Asi bude zalezet i kolik v dany okamzik dane letadlo vazi.. |
| |
|
| | | | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 16:03 | |
| | On je ještě dost podstatnej rozdíl, jestli je to jen bez klapek, nebo úplně i bez slotů. A co jsem koukal na fotky, tak sloty měl.
B737 má bez klapek, ale se sloty, přibližovací rychlost Vref na klapky 40 + 40kts, což dělá rychlost při normální přistávací váze cca 175kts
Zcela bez klapek a bez slotů je to Vref na 40 + 55kts, takže tak 190kts
767 na tom bude podobně a její rychlosti jsou dokonce o kousek menší, než má 737-800, a jelikož sloty měl, tak to nevidím na 200kts, ale těch +-175kts |
| |
|
| | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 16:49 | |
| | Na airliners.net někdo psal, že u 767 je to Vref30+75 - 80 (+/- podle předpisů společnosti). Ale on to asi doplní Dušínuj. |
| |
|
| | | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 16:55 | |
| | Kolik se minimalne da letet zalezi na uhlu nabehu. Kdyz letadlo zacne padat, uhel nabehu je stejny. Pokud je vyssi hmotnost, tak rychlost bude vetsi. Proto se neda ptat, kolik muze letadlo letet bez klapek, protoze tato rychlost zalezi na vaze. |
| |
|
| | | | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 17. 1. 2012 / 12:43 | |
| | No a Vref30 na vaze zalezi taky, takze tak |
| |
|
| | | | | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 17. 1. 2012 / 16:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 16. 1. 2012 / 17:17 | |
| | No nevim, koukám do QRH B767 a píšou, že All Flaps and Slats Up landing je Vref30 + 50, ale to je čistý křídlo
Trailing edge flaps up, tak, jak to má QRH 737, tam není, ale dá se na to použít Trailing edge flaps Assymetry s klapkami na méně než 5, což je i nula, a tam dávají rychlost Vref 30 + 30.
Boeing udává u 767 podle verze Vref na plné váze v rozmezí 140-145kts, takže zhruba jako 737NG, takže mi zase vychází cca 190kts při čistém křídle a 170kts se sloty. Ale podotýkám, že to je na MLW, předpokládám, že vážili míň
Těch Vref30+75 - 80 vypadá spíš na min clean speed, ta bývá takhle definována, ale to je něco jiného |
| |
|
| | | | | | | | | | Ruzyňskej nouzák 17. 1. 2012 / 12:49 | |
| | Ja to vcera prohnal programkem na vykon, a vypadlo mi z toho u 130 tun Vref 136 a Vapp 191 s all flaps up, takze asi stejne. s TE FLPAS ASSYMETRY |
| |
|
|