Orezavatko jak orezavatko.Tam u nich ani jeden nerobil ukony pred pristatim. Mozno sa to vola teraz nejak inak,ale ako pilot v cinnej sluzbe som si vzdy recitoval ukony,aj ked som bol sam,a s instruktorom povinne. Myslim,ze zasuvaci podvozok u papierakov nebol moc dobry vynalez.
A ked uz zasuvaci podvozok,tak by bol automaticky vysuvany pri stiahnuti otaciek pod urcity limit.To ma napadlo,ked som pozeral na tych dedkov,ktori maju tie obrovske nalety hodin a nevedia si povedat,ze uz by hadam aj stacilo.Ono jedna nepozornost u oboch pilotov uz nieco znamena.
Kedysi u vojenskeho letectva si pilot zavrel podvozok u Sucka na zemi pred startom,kedy este stal,a nesposobil ziadnu skodu/skoro/ a isiel od lietania.
Neurazil som snad niekoho starsieho dufam? Kazdy nech si lieta kolko vladze,ale ak uz to pre niekoho zacina byt taka rutina,ze nevnima zivotne dolezite varovania a signaly,mal by si povedat , ze je najvyssi cas,aby s tym nieco robil. |
|