| | MS Flight (Hawaii - zadarmo, jar 2012) 5. 1. 2012 / 14:09 | |
| | http://www.orbxsystems.com/forum/topic/41008-thoughts-on-ms-flight/
Překlad pro neangličtináře (na rychlo, ale lepší jak google translator):
Měli jsme k dispozici alfa verzi kódu Flight přibližně přes rok a 25 lidí z našeho týmu testovalo a instalovalo různá sestavení. Mluvili jsme s Microsoftem o Flightu zhruba 2 roky.
Ve zkratce řečeno, strávili jsme spoustu času při hledání problémů a studováním kódu, dali jsme jim kopie všech našich produktů a řekli jim, jak vše správně udělat. Dokonce použili screenshot z našeho 1S2 Darrington v dialogovém okně při výběru misí, takže musí mít nějak naši scenérii nainstalovanou ve Flightu. LOL.
Kolem března roku 2010 nějak vše utichlo i přes sliby nových verzí. Později v témže roce nám bylo řečeno, ať se stáhnem, další SDK už prý nebude. Nazdar.
Dlouho jsem držel jazyk za zuby i přesto, že jsem viděl nějaké úniky informací od jiných vývojářů.
Sečteno podtrženo, uzavřené prostředí s obchodem pro aplikace přímo ve hře se nám vůbec nelíbí vzhledem k tomu, že nemůžeme vytvářet příjmy z vlastních prodejů. Dost pochybuju, že to spoždené SDK dorazí tak, aby jsme se o to ještě nějak zajímali. Studio se podle mého názoru nemělo k vývojářům třetích stran vůbec otáčet zády.
Co se týče ORBX, tak naši hlavní platformou zůstane FSX tak zrhuba pro příštích 5-10 let s tím, že budeme zároveň vyvíjet pro Prepar3D. Zrovna do něj předěláváme všechny naše produkty a Prepar3D V2.0 vypadá vážně perfektně, i když nemůžu prozradit víc, jsem pod NDA s Lockheed Martin.
Vydáme zhruba 30+ dalších produktů pro FSX/P3D tento rok, z toho 5-6 nových regionů včetně některých v Evropě. Rozšiřujeme náš tým a investujeme do vývoje pro FSX/P3D jak to jen jde. Nevidíme důvod, proč by se měl někdo po 5ti letech vývoje addonů pro FSX jen tak přesunout na nový simulátor. Budoucnost je z našeho pohledu velice světlá. |
| |
|