FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 11. 2024, svátek má Karel Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bohemia Airlines na IVAO Jeden příspěvek | Celý strom
Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 14:35
Cesmina
Nevíte někdo , proč mi IVAO přiřadilo airline Budha Air ?
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 14:53
Myšák CZ
Protože co já vím, tak po čistce VA na síti IVAO došlo k tomu, že kód BHA byl přiřazen aerolince Buddha Air, která ho užívá i v reálu. Jestli se nepletu.
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 10:11
Algy   
Já jsem hlavně nějak nepochopil tu čistku. Jako kdyby jim ty VAčka nějak překáželi.
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 15:22
adagio   
http://www.bha.cz/NEWS/EyeIvac.htm
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 16:06
Cesmina
Díky , lítám tedy za Budhhuuu , proč né
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 17:37
Fabo™   
Ono, na druhou stranu, kolik lidi za Bohemku vubec jeste leta? Za poslednich par mesicu jsem videl znak BHA na IVAO mozna dvakrat...

Jestli by o to piloti projevili zajem, bylo by mozny se BHA zastat, nicmene ja z meho pohledu bohuzel nemohu povazovat BHA za aktivni VA...
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 20:34
adagio   
Tak aktivitu by měl asi posoudit spíš Borek na základě nějakých IVAO statistik, pokud tedy lze veškeré BHAxxx lety vyselektovat a spočítat. Možná by ses pak i divil.

Já mohu vycházet jen z množství nahlášených letů (dobrovolně vyplněných PIREPů) a není den, abych nějaké nové neschvaloval. A to je i důvod, proč BHA stále udržuji při životě.

Pár lidí pravidelně lítá všelijaký IVAO tours nebo i jen tak po světě. Nové registrace se také stále čas od času objevují.

Ale samozřejmě akční léta BHA jsou už fuč. Pokud mají ale skalní příznivci i nadále chuť létat, rád jim Bohemku zachovám. Nic mě to nestojí a nikomu jejich existence snad neubližuje, ne?

A myslím, že aktivita většiny VA šla obecně dolů. Kolik českých, opravdu aktivních VA vlastně je?


 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 21:56
Fabo™   
Ja nejaky ty statistiky i hledal, bohuzel nepovedlo se. Mozna Borek ma pristup k necemu lepsimu. Je skutecne mozne ze bych se divil (nicmene byl bych rad)

Co se tyce toho, ze lidi litaji ruzne tours a nevimco, to je mozny. Vychazim zejmena z toho, co potkavam po Evrope, pri zkouskach a observovani.

Co se tyce ostatnich VA, v divizi jsou momentalne aktivni tri, BHA, Czechliner a Czechwings. Piloty druhych dvou vidam vic, treba za LCZ taky ted jeden leti do Rovaniemi, nicmene je fakt ze aktivita VA upadla proti dobe pred par lety hodne dolu...
 

Bohemia Airlines na IVAO   4. 1. 2012 / 23:44
adagio   
Jo jo, a je i s podivem, že všechny 3 VA jsou fiktivní, žádná ČSA, TVS... Přitom u reálek je obliba předem zajištěna, všechny podklady i náplň "bez tvůrčí práce". Spíš je teda asi problém v lidech, chybí nadšení a vytrvalost Což svádí trochu i k filozofování, jaká doba byla, jaká je dnes, jaký lidi... I jak se IVAO a lidi kolem něj vyvíjeli někdy mezi 2002 - 2007 a co zásadního se vlastně na IVAu změnilo od 2007 do teď. Vcelku nic. FSX? Žádná změna. Add-ony? Nic moc, na to jaký jsou dneska výkony PC a možnosti. Dřív ta doba byla prostě víc budovatelská a to nadšení, amatérismus a radost "z konektivity" k tomu patřily...
Co já "protelefonoval" minut na 56kbit vytáčený lince, abych mohl letět a jak byli všichni nasraní, že se sem nedá dovolat To už chlapci, co mají dole na liště vedle FS ještě 15 online aplikací, nemůžou nikdy pochopit.
Asi stařecká nostalgie...

 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 00:04
Fabo™   
CSA a TVS maji objektivni vyhodu v tom, ze nemusi mit statut VA k tomu aby uzivali veci jako jsou MTL a rekognizace volacky.

To je jedna stranka veci, druha je, ze CSA je Vatsim vec, a TVS je zas na siti zcela nezavisla.

Nicmene, odklanime se od temy, a tak se zeptam primo a tady - jestli se divize zasadi za znovuobnoveni znacky BHA, bude dostatecny zajem pilotu o tento znak, aby to melo cenu?
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 00:17
mípa   
my skalní značku BHA používáme stále
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 00:39
adagio   
Pokud IVAO upřednostňuje zničehonic objevenej reálnej callsign před funkčním VA projektem, nemá smysl se za cokoli přimlouvat. Jen bychom se zařadili k dalším prominentům, kterým bylo umožněno tohle divný pravidlo nenápadně porušit. A to nechci. Apeloval jsem hlavně na zdravej rozum. Nedělám si iluze, že by BHA vstalo z popela. Jen jsem se snažil prosadit, aby věrní BHA piloti mohli i nadále využívat všech výhod registrované aerolinky. Bohemka se totiž ničeho nedopustila, podmínky registrace splnila, o žádným Buddhovi není v IVAO databázi ani písmeno. Proto mi takový jednání přišlo ukvapený a nefér.
24626 B / 331 x 321 / RA.jpg
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 18:12
TangoVictorSierra 568 (TVS568)
Jak "zničehonic objevenej" ...? Buddha Air Founded 1997, To, že na IVAO nejspis platila trochu jina pravidla v dobe vzniku BHA (VA) vam nejspis umoznilo nest tento CallSign az do ted, kdy se to nekomu prestalo libit. Pravidlo že realne aerolinky maj v CL prednost, je si myslim logické a dobře udělané. Já jsem napřed vykopl Croatia Cargo Airline (VA) abych privlastnil CCA, CCA(RVA) (Doufám ze uz se tak stalo, nemam ted cas hrabat se databázi VA)
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 01:02
adagio   
pokud jde o anketu. Obávám se, že většina z těch, kterým schvaluju Pirepy z jejich letů, není registrovaná na Péráku...

BHA hlavně skončily ve chvíli, kdy skončil Gustav...
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 10:18
Lejzy
Mně ani tak nevadí, jak vypadám v Eye, ale když se tomu stejnému řídícímu popáté hlásím jako Bohemia a on na mě pořád Buddha Air, tak to naštve. Asi si příště dám remark do FP a budu reagovat jen na Bohemia.
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 17:13
adagio   
tohohle jsem se přesně bál a byl jsem pány z IVAO developmentu poslán do řiti, že poznámka v remarks stačí... Jakoby si nemohl ten jeden příležitostný pilot, co poletí za Buddhu, dát Buddhu do remarks on, když navíc v Nepálu nebude nic pokrytého ATCéčkem.
Zato po Evropě brázdící jumba a Airbusy s identifikací Buddha air (která má v reálu asi jen 3 vrtuláky, z toho jim nedávno jedno spadlo a operuje jen v Nepálu) jsou podle nich to správné as real...

chjo. Ideálně, kdybys popsal tenhle zážitek do IVAO fora, možná by se už chytli za nos.
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 17:38
Algy   
No a co prostě BHA nechat Buddhovi a pro Bohemii vymyslet jinou zkratku? BHA navíc kromě Buddhy používá ještě Kanadská Hawkair Aviation. A je po nerváku, ne?
 

Bohemia Airlines na IVAO   5. 1. 2012 / 18:01
Fabo™   
No, pouzit treba misto BHA BHM, nad tim jsem taky premyslel. Akorat je bohemka docela silne spjata s kodem BHA, tak nevim co na to Adam...
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 01:00
adagio   
To je nereálný. Doména, logo, interní databáze, repainty... To můžu rovnou udělat nový aerolinky. A sotva je nazvu BHM, tak zítra někdo v reálu založí Bahamas vyhlídkový lety a můžu začít znova.

A tímto i odpovídám TVS568...

Je jedno, zda reálnej kód BHA někomu před lety na IVAO unikl nebo společnost vznikla jen na papíře. Pokud je nějaký systém registrace VA a já ho splnil, není fér nyní takovou registraci nebo její benefity zrušit. Chyba je zcela na straně IVAO a IVAO by mělo buď vymyslet náhradní řešení (softwarová separace a to nejen pro tento případ, ale i do budoucna, protože obdobných kolizí je a bude víc. ICAO kódy nejsou nekonečný) a nebo upřednostnit funkční VA projekt před pouhým názvem, za který nikdo nebojuje, nespadá ani pod žádnou aktivní divizi. Byl to jen rozmar znuděného člověka, který si to zřejmě vychutnal.

Tenhle systém "opírání se o nějakou politiku přednosti" akorát nahrává k dalším útokům nebo i "konkurenčním pomstám". Klidně můžu zejtra podat 20 podnětů na sestřelení dalších 20 VA, jejichž callsigny stejným způsobem kolidují s reálem. Dokonce většina z nich vznikla, narozdíl od BHA, za vědomé existence reálnejch kódů v databázi IVAO a přesto jim byly registrace umožněny a všechny výhody VA dány. Dokonce tým IVAO nedávno sám jednu VA upřednostnil před již zaevidovanou reálnou aerolinkou a přepsal všechny data v IVAe a IVAc ve prospěch této VA.

V oné diskuzi s týmem IVAO jsem tedy poukazoval na všechny tyhle rozpory, nesystematičnost a chaos. Navrhoval nejprve vytvořil nový systém separace VA a RA (RVA) a potom změny provést globálně všem. A to tak, že veškeré VA budou ve zcela jiných data souborech (pro načítání v Eye, IVAc) než reál aerolinky, což umožní i pravidelně reálné kody doplňovat / aktualizovat dle skutečné ICAO databáze.

Ta popsaná historka od Lejzyho je přesně to, co jsem očekával. A neumím si představit, že bych BHA zakládal nedávno, narval do toho spousty úsilí, času a peněz a teď bych se jen smutně koukal, jak mně tyhle excesy berou jednoho pilota po druhým. Protože upřímně, já někam letět a furt mi někdo říkat jinak, tak se na takovou aerolinku okamžitě vyprdnu a jdu lítat za jiný callsign. No a pak budujte aerolinky, když přízeň pilotů je hlavní hnací motor a jediná odměna...

Takže lituju každýho tvůrce VA, kterýmu v nejbližší době zablokuje a zničí projekt nějaká právě vzniklá pidi letecká společnost pro transport krve s jedním pronajatým letadlem někde v Iowě...
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 01:49
Kendy   
zjednodušeně řečeno, čím dřív se na tenhle marnej boj vykašleš, tím lépe. Já to se svou Skyeurope VA dávno udělal a nějaký hovada z vedení IVAO mě můžou víš co. Stejně si bude každej dělat co chce a jak se mu to hodí. Už jen podmínky pro vstup nové VA do sítě IVAO jsou katastrofální a dalších věcech nemluvě. Kemně přijde většina jen ukrást repaint, kterej nemaji šanci si stáhnout dokud se řádně nezaregistrujou a pak si choděj hrát sólo na sít tak jako tak. Jediný...co mi ještě zbylo, je chut to táhnout dál, strkat do toho další finance a za odmněnu poslouchat nadávky a to bude tak dlouho, dokud svou VA nezruším uplně.
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 09:39
Medcin
Tady se dá asi opravdu použít klasické „chcípla mi koza, ať chcípne sousedovi“ Tvrdě vyžadovat změnu u všech kolizních VA x RA, zrušení všech výjimek nebo nastavení transparentnosti jejich získání. Pokud by se šláplo na kuří oko nějaké vyhlášené celosvětové VA, tak by se mohli hnout věci kupředu.
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 11:33
Zase v opozici a zase blbě   
Ono je smutné, že by stačilo do IvAcu a IvAe přidat jen mechanismus, který by bral callsign třeba podle OPR/ v remarcích. Pokud by někdo napsal třeba do poznámek OPR/BOHEMIA AIRLINES, tak by to přebralo callsign a logo pro Bohemia.

Někde jsem dokonce četl, že už na tom dělají, ale kdo ví, kdy a jestli vůbec to bude...
 

Bohemia Airlines na IVAO   7. 1. 2012 / 07:29
adagio   
jj, možná i ještě jednodušeji - stačilo by při vyplňování flightplanu zafajfkovat položku VA a všechny programy by pak automaticky načítaly callsign z jiného "VA" data souboru. Předešlo by se různejm chybám a překlepům v poznámkách.
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 09:07
Medcin
V čem je problém? Pokud se hlásíš jako Bohemia (a máš to ve FP) tak na Budhu nereaguješ, protože je to pro jiné letadlo. No a pokud přestane komunikovat, tak dáš sqw 7600 a letíš dál )
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 13:18
Mike2811
Už tak se na kanálech dějí zvěrstva, ještě to dál komplikuj. Lítám za Czechliner, v FP mám vždycky poznámku CALLSIGN/CZECHLION, ozývám se jako Czechlion a stejně se občas najde maník, který to ignoruje a mě nezbývá, než se dovtípit, že Lima Charlie Zulu asi budu jako já...
O jiných problémech v řízení nekvalifikovanými ATCo ani nemluvím (to platí většinou mimo střední evropu).

Problém je, že BHA je reálně a nyní i oficiálně na IVAO volačka Budhy, takže tě oslovuje správně. Už vidím, jak se řídící bude prokousávat celou položkou 19) u každého letadla, aby si ověřil, zdali náhodou ten kód není i pro něco jiného. Proto mi přijde absurdní, když to vedení IVAO považuje za dostatečné řešení. Sice vidím logiku v přednosti reálné VA, ale za to jejich chování říkám, tvrdě do nich...
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 13:24
Mike2811
Pár věcných:

ad aktivita - tam se musí splnit nálet 2 hodin týdně v průměru na počet členů. Kdo to nakonec odletí, je nepodstatné, ale zádrhel je, že se to téměř nedá splnit, pokud se nevyhazují neaktivní členové případně nemáte cvoka typu Dietra z Rakous...

ad Eye - Ivac nemám, ale na Eye mám nejaktuálnější data (právě kontrolováno) a Budha tam není, jen Bohemka i s ICAO BHA. Že by byl problém už vyřešen ?
 

Bohemia Airlines na IVAO   6. 1. 2012 / 21:45
BHA335
Asi je rozdíl z jaké dB to tahá - teď letím KMCO-KBDL a na The Eye jsem jako Bohemia a na IVAO Web Eye jsem jako Budha
34704 B / 576 x 338 / oba.jpg
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ