Jenom si dovoluji upozornit na několikrat zmiňovanou strategii teamu který vyvíjí FS a který říká že vždy verze lichá uvádí do praxe novou technologii a verze sudá ji precizuje ( nezaměňovat s číslováním verzí FS - ona FS2004=FS9 je sudá verze, protože mezi FS5.0 a FS6.0 = FS98 byla vsunutá ještě FS95 ).
FS1, FS2 - fakt ze vubec existovaly
FS3, FS4 - systém scenerií, plně 3D prostředí, dynamické objekty
FS5, FS95 - texturovaná grafika, souřadnicový systém mapy
FS98, FS2000 - mesh, landclassy, multiplayer
FS2002, FS2004 - VPT/LWM polygony, autogen, AI traffic, Gmax objekty
samozřejmě sem tam byly nějaké odchylky a novinky byly uváděny i v sudých verzích ( FS2000 - virtuální kokpit, FS2004 - počasí ), ale většina věcí se tohoto schématu drží a podle tohoto schématu by měla FS2006 přinést néco převratného.... jako developer bojim bojim |
|