FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra Jeden příspěvek | Celý strom
L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 16:32
Gonzo
http://gonzoaviation.blogspot.com/2011/12/blog-post_29.html

Gonzo
29711 B / 600 x 449 / P8220169.jpg
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 16:37
Johnny pilot   
Co na to říct... pěkné!
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 18:03
kuma   
Teda - ta 3. fotka, ta je prďácká - myslím, že si ji na nějakou dobu dám na svuj šéfovskej počítač jako desktop - a budu se kochat, jak (skoro...) nikdo nebude vědět, co to vlastně je !!!
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 19:13
Gonzo
dobre sú vidieť ruky pilota, ako ich drží v takom modlení s fotákom
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:01
kuma   
Jo, to já na to přišel, ale myslím, že pro někoho mimo letectví to asi bude oříšek!
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 20:16
dandee
Pozdravuj ho,ak ho poznas.Bol to spoluziak z leteckej skoly. Ak to je teda ten Milan Simr.
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:46
Peter HK
Nastoupil semnou na LKHK v roce 1985 dobře se s ním znám nedávno jsme spolu mluvili na LKPD a slouží v Náměšti - hodně fotí je to jeho koníček.
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:53
Gonzo
http://www.czech-sky.com

blog p.Simra
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:08
Peter HK
jj dík
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 10:03
dandee
Haha,tak je to on.Ja som nastupil v 1985 na LKPD.V Hradci sme boli na vyluke,tak sme sa spichli,a snad este v Jeseniku.
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 10:13
tonde   
ááááááááááááááááááááááááách, Jeseníky .............
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 12:51
dandee
ze zotavovna.....................................................
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:29
Matt
Závidím vám, dříve narozeným, co měli tu možnost přičichnout si k létání, třeba přes Svazarm, ať už vojenskému či aeroklubovému...Dneska už to nejde tak, jako dřív. Ne že bych to zažil, ale lecos vím z vyprávění atd.
Je mi až trapně, že já, takový velký nadšenec do lítání a v životě jsem se neodlepil od země. Vysvětlení je jednoduché. Nejsou prachy a nejsou známosti...ale co...stejně si tento příspěvek nikdo nepřečte...

Ale každopádně přeji taky vše nej do nadcházejícího roku
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:35
pawlick
Jseš mladej, tak proč zoufáš? Dej si cíl, věř mu a dělej vše pro to, aby jsi ho dosáhl, tak nevím, proč by jsi nemohl časem lítat? Vše Ti nepřijde samo až do huby Když mi bylo jako Tobě, tak by mě v životě nenapadlo, že se dostanu do vzduchu. To by mě vlastně nenapadlo ještě před rokem A teď mám za letošek nalítáno přes sto hodin. Je to o tom - makat makat makat a nefňukat. Nic jiného
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:07
SONP   
Aha, ty už jsi to Mattovi též vysvětlil. Tak to tu má aspoň dvakrát
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:40
Gonzo
o tomto mýte lietania zadarmo počas Zväzarmu som sa minule bavil s kamarátom, jasne že vtedajšie členské bolo raápostupne dovo 200 Kčs , potom sa zvyšovalo, ale tiež to nebolo tzv "zadarmo", v roku 1982 som prišiel do Aeroklubu ako mladý vyplašenec na kurz výcviku pilota vetroňov, došlo nás tam vtedy cca 130, začali prednášky, po nejakej prednáške sme pochopili, že treba začať pracovať atd , po ukončení teoretických skúšok a pozemiek tj, niekedy v apríli nás zostalo 25 , prvý rok som bol rád, keď v ten deň vyšiel na 1-2 navijáky, niekorí ludia silne motivovaný vydržali, ale mnohí nie

pokiaľ máš dnes peniaze, tak je výcvik omnoho jednoduchší , netvrdím že lepší

Gonzo
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:16
Matt
Je mi jasné, že "zadarmo" to nebylo. Zadarmo nebylo nikdy nic a ani nebude Každopádně se mi třeba líbila možnost odpracovat si třeba piloťák na větroně.
Nedávno (asi tak 5 let zpět) mě lákali do Odolené Vody se slovy, že u tamního aeroklubu je to možné. A já vůl nešel... Chybami se člověk učí
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 21:53
Peter HK
To vůbec neřeš já jsem začal dělat PPL letos a je mě 45 let, ono to třeba přijde ješte jseš mladej.
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:07
SONP   
Právě naopak. Právě dnes je doba, kdy může létat každý s alespoň průměrným zdravím. Těch možností je dle finančních zdrojů celá řada, textilním letectvem počínaje, přes větroně a ULL a dospělými, třeba i vícemotorovými eroplány konče. Známostí netřeba!

Dříve byla sice hodina za pár desítek či stovek korun (ovšem předlistopadovou korunu je třeba ku dnešní násobit tak deseti), jenž létání a zejména to motorové bylo jen pro hrstku šťastných nebo vyvolených.

Takže si přestaň s těmi povzdechy a hurá na letiště!
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:14
Matt
Tak je jasné, že dokud si vydělávat nebudu, tak nebude ani lítání. Každopádně to je jedna z věcí, kterou bych chtěl v budoucnu. Já za tím jdu, nevzdávám se.
Mám pár kamarádů, kteří se přes svoje tatíčky znají s piloty s armády a ti, co odešli do penze mají třeba svoje aerokluby atd.
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    29. 12. 2011 / 22:19
Gonzo
ešte jeden postreh, stretol som sa s veľa "starými fotrami" ktorí prišli k aeroplánu so synom, rozsvietili sa im oči, a začali spomínať ako chceli kedysi lietať, takých sú tisíce, no a keď som sa ich spýtal, prečo nezačali, také vrávoranie,a nevedeli odpovedať ,, chce to mať totiž drive a ísť po svojom
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 18:18
ulitej
starýmy fotrami............ já se mezi ně můžu taky už počítat , jen se mnou zatím nikdo nechodí (bohužel jestě né), ale musím říc ,že Tvůj pohled může být trochu zkreslen a to z několka důvodů na které časem přídeš i TY .
-výcvik na plachťáva přerušen z madictvé nerozvážnosti
- dvakrát žádost do Košic pro zdrav stav neúspěšně
- pak běžný starosti jako byt , rodina , revoluce , boj o zaměstnání
- 7let nazpátek operace která má dopad na vestibulární ustrojí
- konečně k světu let. sim a PC technika....
- strah navštívit lékaře , kteý by aspoň dovolil obsolování nějakého let. výsviku (kdýž už asi solo
nikdy nebude) prostě jak se říká naděje umírá napsled

Tak co jako staeý fotr mám nárok na rosvícené oči u letadla .......
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 18:48
Gonzo
neber to pls, osobne

mne už tiež pomaly tiahne k 50 tke , teda mám 45
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 19:16
ulitej
jj nebral jsem to osobně jen jsem si neudržel a musel jsem si říc svůj názor

takže doufám , že se tobě jiskří oči třeba při pohledu ..... jen aby to nečetla mamča
(jinak v lednu 55 tak ještě 8 let a 8 měsíců a budu moc na letiště i v bačkorách )
 

L-39 / PF2012 - letovky Milana Simra    30. 12. 2011 / 16:55
fred
Zbytečně hledáš "proč to nejde". S tou známostí to až tak peprné rozhodně není (možná až ve velkém letectví...). Nepřemýšlej jak je to dnes jen o známostech a jdi do AK přihlásit se do kurzu bezmotorového létání, zrovna začnou. Žádné velké peníze netřeba(teoreticky by to šlo platit i z brigádnických hodin) a známosti? Buď ochotný, příjemný atd., a známosti si časem uděláš sám...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ