FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory Jeden příspěvek | Celý strom
OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 09:02
Premek
Vzhledem k tomu, že manévrování na videu je zajímavé, dávám sem:
http://www.flightglobal.com/news/articles/video-l-3-and-lufthansa-get-moving-with-e-taxi-demonstrator-365815/?cp=NLC-FGFIN20111220&attr=editorial
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 09:30
kuma   
Hezký, hezký!
Akorát asi bude potřeba ty motory (a planetový převody) udělat opravdu "heavy duty" - když tak někdy vidím, co musí při bočáku (a nejen při něm) takovej podvozek všechno ustát...
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 09:38
Premek
Hmmm, já mýslím, že už teď jsou "těžký a dutý"
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 11:31
Biker
Tak to myslím, že ne. Síly bude zachycovat podvozek jako dosud, motor bude sloužit jen pro pohon.
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 13:14
kuma   
no to samozřejmě, ale motor je přímo na ose kola, tedy pod tlumičem - a bude tak dostávat všechny štosy rovnou od kola...
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 13:17
FSPilot   
No asi to není taková tragédie, když to tam chcou montovat. Ložiska, všechny ventily s brzdnou kapalinou, elektrické vedení atd. to dostává taky a drží. Je to prostě vymyšlené tak, aby to přežilo
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 13:20
Premek
Ano a proto je, jak už psal kuma, vše udělané v provedení "Heavy Duty" a ne "Hobby"
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 15:20
Mike2811
Sice mi to taky nejde úplně do hlavy, ale tolik bych se toho nebál. Tlumičem/pružením je u letadla i pneumatika s dost vysokým profilem a když se to dá používat i v supersportovních autech s prakticky žádnou bočnicí, tak by to mohlo něco vydržet i tady.
Co mne trápí víc, jak to všechno hodlají poskládat do té nohy současně s těmi masivními brzdami. U prototypu něco z brzd dávali pryč (nepochopil jsem, co všechno) ale letecké brzdy i elektromotor pro takovou hmotnost bude mít celkem značnou velikost...
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 16:10
Algy   
Pakliže ten elektromotor nebude sloužit zároveň i jako brzda (byť i jen pomocná). Jako je to např u šaliny.
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 18:45
Luděk Ch.
Jj, to mě taky napadlo, že to může fungovat jako pomocná dynamická brzda a snížit tak opotřebení klasických brzd. Akorát si vůbec neumím představit, kam to tam chtějí nacpat. Pokud se nepletu, tak první informace byly takové, že by to bylo umístěno na předním podvozku, kde nejsou brzdy a místa je tam přeci jen víc. Jen pro představu kdo nezná, jak vypadají brzdy a kolik zabírají místa v kole u A320: http://www.youtube.com/watch?v=GdkKIBETBYc
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 18:51
AJS
Na tom hlavním podvozku už to smysl dává. Nedávné pokusy pohánět to přes příďák nedopadly dobře, zkoušelo se to u TVS a ten kapča mi říkal, že všechno super až do momentu, kdy nebyla dráha zcela suchá. V ten moment se ukázalo, že přítlak příďáku není dostatečný
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory   21. 12. 2011 / 20:40
Kachna   
obzvlášť u B737, která se zvedá za křídla a ocas,...
 

OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory -obrazok   22. 12. 2011 / 19:43
mano
ale zas to ani nevypada az tak spatne viac https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/390712_10150634822186562_286537181561_11718473_76748298_n.jpg
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ