| | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 09:02 | |
| | | |
|
| | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 09:30 | |
| | Hezký, hezký!
Akorát asi bude potřeba ty motory (a planetový převody) udělat opravdu "heavy duty" - když tak někdy vidím, co musí při bočáku (a nejen při něm) takovej podvozek všechno ustát...
|
| |
|
| | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 09:38 | |
| | Hmmm, já mýslím, že už teď jsou "těžký a dutý" |
| |
|
| | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 11:31 | |
| | Tak to myslím, že ne. Síly bude zachycovat podvozek jako dosud, motor bude sloužit jen pro pohon. |
| |
|
| | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 13:14 | |
| | no to samozřejmě, ale motor je přímo na ose kola, tedy pod tlumičem - a bude tak dostávat všechny štosy rovnou od kola... |
| |
|
| | | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 13:17 | |
| | No asi to není taková tragédie, když to tam chcou montovat. Ložiska, všechny ventily s brzdnou kapalinou, elektrické vedení atd. to dostává taky a drží. Je to prostě vymyšlené tak, aby to přežilo |
| |
|
| | | | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 13:20 | |
| | Ano a proto je, jak už psal kuma, vše udělané v provedení "Heavy Duty" a ne "Hobby" |
| |
|
| | | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 15:20 | |
| | Sice mi to taky nejde úplně do hlavy, ale tolik bych se toho nebál. Tlumičem/pružením je u letadla i pneumatika s dost vysokým profilem a když se to dá používat i v supersportovních autech s prakticky žádnou bočnicí, tak by to mohlo něco vydržet i tady.
Co mne trápí víc, jak to všechno hodlají poskládat do té nohy současně s těmi masivními brzdami. U prototypu něco z brzd dávali pryč (nepochopil jsem, co všechno) ale letecké brzdy i elektromotor pro takovou hmotnost bude mít celkem značnou velikost... |
| |
|
| | | | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 16:10 | |
| | Pakliže ten elektromotor nebude sloužit zároveň i jako brzda (byť i jen pomocná). Jako je to např u šaliny. |
| |
|
| | | | | | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 18:45 | |
| | Jj, to mě taky napadlo, že to může fungovat jako pomocná dynamická brzda a snížit tak opotřebení klasických brzd. Akorát si vůbec neumím představit, kam to tam chtějí nacpat. Pokud se nepletu, tak první informace byly takové, že by to bylo umístěno na předním podvozku, kde nejsou brzdy a místa je tam přeci jen víc. Jen pro představu kdo nezná, jak vypadají brzdy a kolik zabírají místa v kole u A320: http://www.youtube.com/watch?v=GdkKIBETBYc |
| |
|
| | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 18:51 | |
| | Na tom hlavním podvozku už to smysl dává. Nedávné pokusy pohánět to přes příďák nedopadly dobře, zkoušelo se to u TVS a ten kapča mi říkal, že všechno super až do momentu, kdy nebyla dráha zcela suchá. V ten moment se ukázalo, že přítlak příďáku není dostatečný |
| |
|
| | | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory 21. 12. 2011 / 20:40 | |
| | obzvlášť u B737, která se zvedá za křídla a ocas,... |
| |
|
| | | OT: LH vyzkoušela pojíždění s elektromotory -obrazok 22. 12. 2011 / 19:43 | |
| | ale zas to ani nevypada az tak spatne viac https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/390712_10150634822186562_286537181561_11718473_76748298_n.jpg |
| |
|
|